شادترین آهنگ های ایرانی امسال: فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند


شادترین آهنگ های ایرانی امسال: فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند

شادترین آهنگ های ایرانی امسال: فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند از نظر علمی این یک موضوع اثبات شده است که موسیقی تاثیر فراوانی روی عملکرد ما در طی شبانه روز دارد.

حتما برای شما هم پیش آمده که چنانچه روز خود را با یک اهنگ شاد شروع کنید، ادامه‌ی روز و مخصوصا ساعات ابتدایی بعد از گوش دادن به آن آهنگ‌ها، حال روحی خوبی دارید. این حال روحی روی روند کاری و رفتاریتان نیز تاثیر مستقیم دارد. جدای از خود ما، دیگران نیز از ما انرژی خواهند گرفت. حال اما یافتن موزیک درست در این بازار شلوغ موسیقی حال حاضر ایران، کار آسانی نیست. با ما همراه باشید تا تعدادی از آهنگ‌های حال خوب کن این روزهای موزیک فارسی را با هم مرور کنیم.

خوانندگان موفق در زمینه‌ی موسیقی شاد

برای انتخاب و معرفی خواننده‌ی موفق را می‌توان به سراغ آمار و ارقام رفت. البته که هر چه آمار می‌گویند با توجه به این حجم بالای تبلیغات مربوط به هر موزیک، الزاما قابل استناد نیست. امسال از جمله خواننده‌های موفق در زمینه انتشار آهنگ‌های شاد می‌توان به فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند اشاره کرد. فرزاد فرخ که البته در راستای پخش آلبوم جدید خود گام برمیدارد و به صورت میانگین هر ۲ ماه یک تک آهنگ از آلبوم جدیدش را منتشر می‌کند تا طرفداران خود را بیش از پیش شیفته‌ی آلبوم آینده‌اش کند.

از سمت دیگر آرون افشار به صورت یکی در میان یک آهنگ عاشقانه و یک آهنگ شاد منتشر کرده است. آخرین اثر وی «خنده‌هاتو قربون» نام داشت که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. پازل بند نام گروهی است که تقریبا همه به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم.

بر خلاف ۲ هنرمند قبلی، این گروه سابقه‌ی بسیار طولانی‌ای در موزیک پاپ ایرانی داراست. از قدیمی‌ترین گروه‌های فعال حال حاضر بازار موسیقی فارسی محسوب می‌شوند و ۲ عضو اصلی دارد، علی رهبری که خواننده‌ی اصلی گروه است و آرین بهاری که وظیفه‌ی اصلی آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی را برعهده دارد. البته که آرین بهاری نیز اخیرا به علی رهبری در امر خواننده اضافه شده است و شاهد صدای او نیز در آهنگ‌های پازل بند هستیم.

آهنگ شاد دلبر خوش مهارت با صدای فرزاد فرخ

شادترین آهنگ های ایرانی امسال: فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند

به گفته‌ی فرزاد فرخ، دلبر خوش مهارت دهمین تک‌آهنگ از آلبوم جدید وی به نام «دچار» می‌باشد. ترانه‌ای بسیار شاد که هم خود آهنگ و هم ریمیکس های شادش بسیار مناسب برای محافلی چون عروسی می‌باشد. البته که ریتم این آهنگ جدید فرزاد فرخ را می‌توان مشابه ترانه‌های قبلی وی از جمله شاپرک دانست ولی به هر حال از نظر ریتمیک بودن همان چیزیست که مخاطبان این خواننده‌ی جوان انتظارش را می‌کشیدند. طبق نظرسنجی‌ها و بررسی واکنش‌های هوادارن فرزاد فرخ در صفحات مجازی، می‌توان دلبر خوش مهارت را موفق‌ترین ترانه امسال وی قلمداد کرد.

آهنگ جدید شاد آرون افشار به نام خنده هاتو قربون

آرون افشار را همیشه با ترانه‌های به اصطلاح حال خوب کن می‌شناسیم. خواننده‌ای که با ترانه‌ی «جانم باش» بازار موزیک ایران را منفجر کرد و صدایش در سن پایین، به گوش همگان رسید. بعد از قطعه‌ی «ساحل آرامش» که موزیک آرام و عاشقانه‌ای داشت، این بار حاصل همکاری آرون افشار و معین راهبر آهنگ شاد خنده هاتو قربون شد. ترانه‌ای که بسیار بسیار محبوب شد و تا مدت‌ها بین ۳ آهنگ پربازدید جدول‌های موسیقی قرار گرفت. ترجیع‌بند این ترانه نقل محافل جوانان شده بود و همگی زیر لب «بخند که محوت بشم خنده هاتو قربون» را زمزمه می‌کردند. شنیدن این موزیک شاد را به شما توصیه‌ی شدید می‌کنیم.

سنگ کاغذ قیچی را با پازل بند بازی کنید

ماه‌ها انتظار برای طرفداران گروه موفق پازل بند بالاخره پایان یافت. بعد از بارها انتشار قطعات مختلف از آهنگ سنگ کاغذ قیچی توسط اعضای گروه در شبکه‌های اجتماعی، بالاخره در آبان امسال این ترانه‌ی ریتمیک منتشر شد. نکته‌ی جالب توجه را می‌توان نحوه‌ی اعلام خبر انتشار آهنگ شاد سنگ کاغذ قیچی دانست.

شادترین آهنگ های ایرانی امسال: فرزاد فرخ، آرون افشار و پازل بند

در تیزر این ترانه موقع پخش، شخص آرین بهاری با انتشار یک بیانیه، به مخاطبان اعلام می‌کند که متاسفانه خبری از پخش این آهنگ نیست، که در ویدیو با حمله‌ی جالب مخاطبان مواجه می‌شود و در انتها می‌گوید که آهنگ منتشر شد.

با انتشار قطعه‌ی سنگ کاغذ قیچی غوغایی در جدول‌های موسیقی به پا شد. طرفداران پازل بند از سنگ کاغذ قیچی به عنوان آهنگ شاد برای ماشین هایشان استفاده کردند به صورتی که در خیابان‌های مختلف شهر می‌شنیدیم که: «سنگ کاغذ قیچی، میخوای بری پی چی»

آهنگ‌های شاد جدید را از کجا پیدا کنیم؟

این سوال نکته‌ی مهمی را در خود دارد. احتمالا اولین پاسخ به این پرسش یک کلمه است: گوگل! نکته‌ی جالب توجه این است که این کار شاید بهترین کار باشد. شما با لیست بلند بالایی از انتخاب‌ها مواجه می‌شوید و در هر کدام از آهنگ‌ها آهنگ‌هایی را میابید. اما مشکل کجاست؟ مسئله‌ی اصلی این است که اکثر این لیست‌ها بدون توجه به نیاز واقعی شما چیده شده‌اند.

اکثرا به‌روز نیستند و احتمالا باید بارها و بارها بگردید تا به گزینه‌ی مدنظر خود برسید. ما وب‌سایت‌ها و لیست‌های مختلف زیادی را برای یافتن بهترین آهنگ‌های شاد بررسی کردیم و با شما مطرح خواهیم کرد.

برای دانلود آهنگ شاد جدید عروسی و ریمیکس های شاد به شما لیستی را معرفی می‌کنیم که شامل بیش از ۵۰ ترانه‌ی شاد جدید می‌باشد که هر هفته به نسبت جستجوها و با کنترل کیفی ترانه‌ها به روز رسانی می‌شود. می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید ایرانی که هم شامل ترانه‌های شاد می‌باشد و هم غمگین، هم عاشقانه و هم نوستالژی به وب‌سایت دانلود موزیک موزیکیشو مراجعه کنید و از آرشیو کامل این سایت همراه با بهترین کیفیت ممکن بهره ببرید.

چنانچه شما هم ترانه شاد دیگری مد نظر دارید با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس