بستری 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل


بستری 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، 21 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به 173 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه 30 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و 69 بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: 46 بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه 1 بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده با اشاره به تزریق بیش از یک‌میلیون و 530 هزار و 188 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تصریح کرد: 866 هزار و 383 دُز مربوط به مرحله اول و 658 هزار و 145 دُز نیز مربوط به مرحله دوم و 5 هزار و 660 دز نیز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون بر علیه کرونا است.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن تنها راه کنترل و کاهش این بیماری است و افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند سریعا جهت دریافت واکسن به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت نارنجی، شهرستان های خلخال، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستانهای اردبیل، گرمی، نمین، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا