شهر فاقد کتابخانه امام شهر صاحب کتابخانه شد


شهر فاقد کتابخانه امام شهر صاحب کتابخانه شد

همزمان با هفته کتاب، کتابخانه عمومی بهار نارنج شهر فاقد کتابخانه امام شهر در هفته کتاب به بهره برداری رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس شنبه ٢٢ آبان در آیین بهره برداری از این کتابخانه، بیان کرد: تا دو سال گذشته، دو شهر امام شهر و مبارک آباد قیروکارزین از شهرهای فاقد کتابخانه استان بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر، کتابخانه عمومی در هر دو شهر به بهره برداری رسید.

روح‌الله منوچهری افزود: بحث آسیب‌های اجتماعی در حال حاضر مشکل اساسی جامعه است و این مشکل با رونق کتابخانه‌ها، برطرف می‌شود، چرا که معتقدیم هرجا کتابخانه پیشرفت کرده، فرزانگی رشد داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ضمن قدردانی از همت بلند خیرین، عنوان کرد: در افتتاح این کتابخانه نیز خیرین عزیز مشارکت داشتند، وجود خیرین برکتی بود که کارها انجام بشود.

او با اشاره به علاقه مردم امام شهر به کتابخانه خاطرنشان کرد: در همین ایام کوتاه راه‌اندازی این کتابخانه، مردم فرهیخته امام شهر استقبال خوبی از کتابخاته بهار نارنج داشتند که باعث افتخار است.

فرماندار قیروکارزین نیز در این آیین با تقدیر از خیرین و بانیان خیر این پروژه عنوان کرد: خوشبختانه توفیق حاصل شد مردم عزیز امام شهر نیز لذت بهره‌گیری از کتاب را بچشند.

کریمی اضافه کرد: اگر بخواهیم راه‌های ترقی را بپیماییم باید به کتاب و کتابخوانی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. امیدواریم که آیندگان این شهر همه کتاب خوان، کتابدار و کتاب دوست باشند.

قاسم کاووسی، شهردار امام‌شهر نیز عنوان کرد: افتتاح کتابخانه مهم‌ترین اقدام شورا و شهرداری است، افتتاح این کتابخانه خواست مردم بود.

گفتنی است، ساختمان کتابخانه عمومی بهارنارنج به همت بانو رقیه نقوی خیر کتابخانه‌یار به مجموعه کتابخانه‌های عمومی واگذار و این کتابخانه به متراژ ۱۵۰ متر تجهیز و بهره برداری شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟