منع قانونی بازهم مانع پرداخت پول به تیم‌های نفتی خوزستان شد


منع قانونی بازهم مانع پرداخت پول به تیم‌های نفتی خوزستان شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره واریز مبلغی به حساب این اداره کل از سوی وزارت نفت، گفت: باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده 94 برنامه ششم توسعه تحت هیچ شرایطی امکان واریز چنین پولی را به حساب تیم های نفتی نداریم و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می شود.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، درباره واریز مبلغی به حساب اداره کل ورزش خوزستان از سوی وزارت نفت، اظهارکرد: باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه که امروز نیز طی نامه ای به مراجع نظارتی نیز اعلام شد، امکان پرداخت این اعتبار از سوی اداره کل ورزش خوزستان به حساب باشگاه های نفتی میسر نیست.

وی بیان کرد: بر این اساس نیز ما اول صبح فردا (یکشنبه) پول واریزی را به حساب شرکت ملی نفت عودت می دهیم و این شرکت خودش برای حل مشکل تیم های نفتی اش هر اقدامی که می خواهد انجام دهد و ما در این قصه دخالتی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ضمن احترام به مردم شریف مسجدسلیمان و آبادان اعلام می کنیم که از نظر قانونی این اختیار را نداریم به تیم لیگ برتری کنیم و باتوجه به فضاسازی و جوسازی عده ای در فضای مجازی و رسانه ای کردن موضوع جهت ایجاد فضای مخدوش و تحت فشار قراردادن مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای انجام عملی خلاف قانون، اعلام می کنیم تحت هیچ شرایطی امکان واریز چنین پولی را به حساب تیم های نفتی نداریم و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می شود. ان شاءالله مراجع نظارتی با کمک شرکت ملی نفت و شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مشکل تیم های نفتی را حل کنند.

به گزارش ایسنا، طی چهار سال گذشته نیز با همکاری مدیرکل ورزش جوانان خوزستان مشکل تیم های نفتی استان حل شده بود اما اکنون با ورود نهادهای نظارتی و اهمیت رعایت قانون، ذی حسابی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مجموعه این اداره کل از پرداخت پول به تیم های نفتی، امتناع کرده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403