یک نفر بر اثر زمین لرزه در بندرعباس جان باخت


یک نفر بر اثر زمین لرزه در بندرعباس جان باخت

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: یک نفر در زمین لرزه 6 و چهار دهم ریشتری عصر امروز جان خود را از دست داد و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

مهرداد حسن زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: غیر از این موارد که ذکر شد گزارش دیگری از خسارت جانی به ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان نرسیده است.

وی ادامه داد: این زمین لرزه موجب ترک خوردگی دیوار برخی منازل در منطقه فین شده است و هم اکنون به همراه استاندار هرمزگان در حال عزیمت به سمت شهر فین در شمال بندرعباس هستیم و نیروهای امدادی و خدماتی درحالت آماده باش کامل هستند.

معاون عمرانی فرماندار بندرعباس و جانشین ستاد مدیریت بحران این شهرستان هم گفت: یک نفر بر اثر سقوط تیر برق در زمین لرزه عصر امروز جان خود را در بندرعباس از دست داد.

یکشنبه محمد کناری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زمین لرزه بر اساس گزارش های رسیده تاکنون خسارت جانی دیگری نداشته است.

وی ادامه داد: جزئی نیز ساختمان ها در بندرعباس و فین وارد شده و نیروهای ارزیاب در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده هستند.

وی اضافه کرد: برق اغلب مناطق شهر بندرعباس که بر اثر زمین لرزه قطع شده بود وصل شده است و مشکل سایر مناطق هم با تلاش عوامل فنی درحال رفع است.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه امروز (یکشنبه) ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در عمق ۱۸ کیلومتری از زمین به وقوع پیوسته است.

موقعیت و مرکز زلزله ۲۶.۸۰ شمالی و ۵۵.۸۷ شرقی است که در استان هرمزگان احساس شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری لافت هرمزگان، ۲۰ کیلومتری سوزا هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان احساس شده است.

هنوز از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی ارسال نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا