مانـــدگارترین سریـــال‌های تلــــویزیونی از زبان شیوا خسرو مهر


مانـــدگارترین سریـــال‌های تلــــویزیونی از زبان شیوا خسرو مهر

شیوا خسرو مهر بازیگر تئاتر , سینما و تلویزیون درخصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت و گو با خبرنگار « دیباچه» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی با نام موقت « شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام هستم که قرار...

شیوا خسرو مهر بازیگر تئاتر , سینما و تلویزیون درخصوص جدیدترین فعالیت خود در گفت و گو با خبرنگار « دیباچه» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی با نام موقت « شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام هستم که قرار است از شبکه دوم سیما پخش شود.این سریال سی قسمت و در ژانر اجتماعی است و البته ، تا چند روز آینده ، بازی من در این سریال به پایان می رسد. از سوی دیگر باشگاه فیلم سوره ، پروژه ای دارد تا کارگردان های کار اولی یا کارگردان هایی که فرصت ها برایشان کمتر بوده, بتوانند فیلم خود را بسازند.نکته قابل توجه در پروژه این است ، که از بازیگران حرفه ای دعوت به کار شده و این پروژه شامل ، هفت اپیزود یا تله فیلم است که هر کدام کارگردان و گروه بازیگران مختلفی دارد ، اما گروه پشت دوربین در آن ها ثابت است.

مانـــدگارترین سریـــال‌های تلــــویزیونی از زبان شیوا خسرو مهر

او ادامه داد: حدود یک ماه است که پروژه باشگاه فیلم سوره کلید خورده و احتمالا تاریخ بازی من ، نیمه آذر ماه در فیلمنامه ای با نام «زندگی شیرین» که داستان زندگی خانم هنرمندی را روایت می کند که در طول فیلم به جزئیات زندگی او پرداخته می شود, آغاز می شود. من داستان فیلم را بسیار دوست داشتم و امیدوارم همکاری خوبی با گروه داشته باشیم.

خسرو مهر درخصوص فعالیت خود در عرصه تئاتر بیان کرد: نمایشنامه ای با محوریت امام رضا (ع) به نویسندگی پیمان دانشمند را ، برای اجرا در سالن سرو آماده کردم اما هنوز زمان اجرا مشخص نشده است. این نمایش قرار بود در سال 1394به اجرا برود و از آنجا که محوریت نمایشنامه امام رضا (ع) بود آن را برای جشنواره رضوی فرستادم و در جشنواره پذیرفته شد, تمرین ها را با 13 بازیگر آغاز و فیلم اجرا را برای جشنواره ارسال کردیم اما جشنواره به ما گفت که باید با گروه حداکثر شش نفره به جشنواره برویم و این را زمانی به ما گفتند که ما زحمت بسیاری برای اجرای نمایش کشیدیم و نمی توانستیم بازیگران نمایش را کم کنیم. این موضوع دل مرا شکست و از جشنواره انصراف دادم و حال بعد از شش سال دوباره متن را برای اجرا آماده کرده ام.

بازیگر سریال «بچه مهندس» درخصوص ماندگاری سریال های تلویزیونی بیان کرد: سریال « نرگس» اولین سریال 90 قسمتی بود که از قاب تلویزیون پخش شد و مردم بسیار آن را دوست داشتند و این موضوع برای مردم جذاب بود و تماشاگران با قصه فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند و یا اینکه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی در ابتدا قرار بود به صورت سیاه و سفید پخش شود و این موضوع برای مخاطبان جذاب بود که بعد از مدت ها سریالی با قصه ای به روز اما به صورت سیاه و سفید از تلویزیون پخش شود که کارگردانی اثر را هم ، شخصی حرفه ای و دست به قلم که نویسنده سریال هم هست , برعهده دارد, از همین رو این موضوع بسیار خبرساز شد و مردم منتظر چنین سریالی بودند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و ما سریال را به صورت رنگی دیدیم بنابراین پیش از اینکه مخاطب ، فیلم را ببیند یک سری جذابیت ها اتفاق می افتد و البته باید گفت به غیر از فیلمنامه و کارگردانی و بازیگران , اتفاقی که از همه مهمتر است انرژی خوب در گروه و حضور افرادی با انرژی مثبت است که این حس و انرژی خوب به کار منتقل می شود و تماشاگران هم آن را دریافت می کنند.

وی افزود: سریال «بچه مهندس» در فصل اول و دوم توانست نظر مخاطبان را جلب و در نتیجه فصل سه و چهار هم ساخته شود. من برای فصل سوم این سریال انتخاب شدم و بازی من در فصل چهارم هم ادامه داشت.

گفت و گو از : مینا قنبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!