مستند «به شهادت تاریخ» روی آنتن می‌رود + فیلم


مستند «به شهادت تاریخ» روی آنتن می‌رود + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «به شهادت تاریخ» از محصولات مرکز تولیدات هنری انقلاب اسلامی در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه این هفته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این مستند روایتی متفاوت از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشرفت‌ها، افتخارات و حوادث حساس انقلاب اسلامی، را به تصویر می‌کشد. بخش...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «به شهادت تاریخ» از محصولات مرکز تولیدات هنری انقلاب اسلامی در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه این هفته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «به شهادت تاریخ» روی آنتن می‌رود + فیلم

این مستند روایتی متفاوت از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشرفت‌ها، افتخارات و حوادث حساس انقلاب اسلامی، را به تصویر می‌کشد.

بخش نخست این مجموعه فیلم‌های مستند، تحت عنوان «داستان آسمان» به کارگردانی «ساسان فلاح‌فر» و تهیه‌کنندگی «پژمان لشگری‌پور» با موضوع روایت شکل‌گیری و پیشرفت‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که قسمت اول آن روز یکشنبه ۲۳ آبان و قسمت دومش سه‌شنبه ۲۵ آبان، ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه فیلم‌های مستند محصول مرکز تولیدات هنری انقلاب اسلامی، وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه است که قرار است این هفته قسمت‌هایی از آن به روی آنتن برود.

در ادامه تیزر دو قسمت اول این مجموعه مستند تحت عنوان «داستان آسمان» را ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی