اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه آغاز شد


اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه آغاز شد

ارومیه- ایرنا- رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی داخل سالن جهت شرکت در مسابقه های جهانی بلژیک از روز گذشته به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

اکبر قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن با حضور ۲۱ بازیکن در سالن ورزشی مجتمع شهید رجایی در حال برگزاری است و تا سی ام آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این اردو پنج بازیکن به نام های "وحید صمدی"، "محمد اثنی عشری"، "رضا عبادیفر"، "رضا نوروززاده" و "پیام لشکری" از آذربایجان‌غربی نیز حضور دارند.

رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: نفرات دعوت شده زیر نظر رجب نورانی سرمربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری سه اردو تاکنون در شهرهای تهران و یزد گفت: تیم ملی یک یا 2 اردوی دیگر تا قبل از اعزام به این مسابقه ها برگزار خواهد کرد تا در نهایت ۱۲ بازیکن منتخب توسط سرمربی تیم ملی انتخاب و به این مسابقه های اعزام شوند.

سجاد ممی زاده و مهدی شاهرخی از آذربایجان‌شرقی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، رضا نوروززاده و پیام لشگری از آذربایجان‌غربی، یعقوب بهرامی، میثم علی حسینی و محمد کریمی از لرستان نیما حیدری از کهگیلویه و بویراحمد، میعاد کرامتی و مسعود مراتی از همدان داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان از سمنان آرمین باباییان، نوید طاهری راد و محمد قریشی از گلستان ساسان حاتمی نژاد از ایلام امیرمهدی میرزاخانی از مرکزی و محسن بهلولی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران با تیم های آلمان، هلند، بلژیک، نامیبیا و آمریکا در گروه دوم رقابت های جام جهانی بلژیک هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها