دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش


دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش

رکنا: دنیا جهانبخت اولین لایو خود را پس از زایمانش منتشر کرد و در آن فرزندش را نشان داد اما او همچنان چهره فرزندش را پنهان نگه داشته است.

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است. ظاهرا فرزند دنیا جهانبخت به دنیا آمده است. دنیا جهانبخت لایو جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش رکنا، دنیا جهانبخت لایو جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او در لایو کودک خود را نشان مردم داد و از زبان او از آن ها و قضاوت هایشان گله کرد. برخی از مخاطبان پرپشت بودن موهای کودک دنیا را نکته ای دانستند که ثابت کنند کودک دو روزه نمی تواند این قدر مو داشته باشد و دنیا جهانبخت هم کودک 4 ماهه ای را به فرزندی قبول کرده است. دنیا جهانبخت هم در استوری و در لایو خود اعلام کرد تمام این اخبار دروغ است و اگر بچه ام موهای پر پشتی دارد باید به او بگویید ماشاالله نه این که به ما اتهام بزنید.

دنیا جهانبخت با نشان دادن ناخن ها و لب های فرزندش گفت : ناخن ها و لب هایش به من رفته اما فکر می کنم چشم هایش شبیه پدرش است.

واکنش مهراد جم درباره تولد نوزادش از دنیا جهانبخت

مهراد جم خواننده پر حاشیه ای بود که بعد از کمی معروفیت فکر مهاجرت به سرش زد. او در اقدامی شوک آور با دنیا جهانبخت که از خودش بزرگتر است ازدواج کرد چندی بعد نیز خبر بارداری دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر شد، در همین حال بود که مهراد جم در خبری باور نکردنی به ایران بازگشت و فیلمی را در پل طبیعت از خودش منتشر کرد.

دنیا جهانبخت نیز تا مدتی شبانه روز استوری ها و پست های غمگینی در فضای منتشر می کرد و در همه حال فیلم های گریه کردن و بی تابی اش را در اینستاگرام می گذاشت. پس از آن تصمیم گرفت تا تنهایی فرزندش را به دنیا بیاورد. حال بعد از گذشت مدتی ، فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم متولد شده است و تمام مخاطبان منتظر خبری از مهراد جم هستند اما او در غالب پدری نامهربان میان مردم خطاب شده و هیچ واکنشی به تولد فرزندش نشان نداده است. دنیا جهابخت هم این بار تصمیم گرفته تا فرزندش را تنهایی بزرگ کند و جای پدر نداشته را برای فرزندش پر کند.

مخاطبان رفتار های مهراد جم را به خاطر سن پایین این خواننده دانستند و واکنش های منفی به او نشان دادند . به گفته مخاطبان هر چقدر که دنیا جهانبخت درگیر مادیات باشد و همه کاری برای کسب درآمد انجام دهد اما باز هم مادر بچه اوست.

دنیا جهانبخت مهراد جم را نفرین کرد

دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش

دنیا جهانبخت پس از زایمان عکس های فرزندش را با فیلتر و استیکر در فضای مجازی منتشر می کند تا مخاطبان برای دیدن چهره او کانال یوتویوب او را دنبال کند، در حالی که او همچنان قصد منتشر کردن صورت آرتام ، فرزندش را ندارد و در حالی که همه منتظر ورود دنیا جهانبخت به کانال یوتویوب او هستند ، عکس فرزندش منتشر شد.

دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش

عکس هایی که دنیا جهانبخت منتشر کرد

دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش

دنیا جهانبخت واقعا مادر این نوزاد است ؟ + فیلم اظهارات جنجالی خودش

فعالیت های فعلی دنیا جهانبخت

این چهره اینستاگرامی که حالا نزدیک به ۱۳ میلیون فالوور دارد اغلب با شرکت های تبلیغاتی کار می کند و هر بار از کادوهای لاکچری نامزد اش رونمایی می کند. البته بیزینس اصلی ایشان نه تبلیغات بله تبلیغ و فعالیت در سایت های قمار است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403