کشاورز: عنوان مربی برتر ماه فوتسال متعلق به مجموعه گیتی‌پسند است


کشاورز: عنوان مربی برتر ماه فوتسال متعلق به مجموعه گیتی‌پسند است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: جایزه مربی برتر ماه از سوی کانون مربیان فوتبال ایران متعلق به همکاران، بازیکنان و مدیران باشگاه گیتی‌پسند است.

به گزارش ایرنا، کانون مربیان فوتبال ایران بعد از هر چهار هفته از برگزاری لیگ برتر فوتسال اقدام به انتخاب مربی برتر ماه می‌کند. این کانون «محمد کشاورز» سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان را به عنوان مربی برتر لیگ برتر از هفته چهارم تا هشتم انتخاب کرد.

کشاورز روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کسب این عنوان اظهار داشت: در ابتدا باید از کانون مربیان فوتبال ایران برای این انتخاب تشکر کنم. من این عنوان را به همکاران خود در کادر فنی، بازیکنان با معرفت و سخت‌کوش تیم گیتی‌پسند و مدیران و مسوولان این باشگاه که همیشه از تیم حمایت دارند، مدیون هستم. این عنوان متعلق به این افراد است.

وی ادامه داد: کانون مربیان، امسال کار بسیار قشنگی در رشته‌های مختلف فوتبالی انجام دادند و هر ماه مربی برتر هر لیگ را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود مربیان انگیزه بگیرند و دیده شوند. امیدوارم این کار ادامه داشته باشد و در سطوح مختلف نیز انجام شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص تفاوت زمان بازی با مربیگری گفت: فضای مربیگری و بازی خیلی با یکدیگر تفاوت دارد. به نظر من وقتی که بازی می‌کنید، تمرکزتان فقط به بازی خودتان است اما در مربیگری باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرید. کار با بازیکنانی که خلق و خوی متفاوت دارند، سخت است و مسوولیت بسیار سنگینی دارد. این فضا ۲ مقوله متفاوت است اما بازی کردن لذت بیشتری دارد.

وی افزود: کار سخت مربیگری این است که شما باید تمام بازیکنان و افراد تیم را با سلیقه‌های مختلف، خلق و خوهای متفاوت، افکار و دیدگاه‌های خود همراه کنید که این کار بسیار سخت و در عین حال زمانبری است.

کشاورز اضافه کرد: در نهایت جا دارد به همه مربیان خسته نباشید بگویم و از کسانی که در این فضا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

کشاورز: عنوان مربی برتر ماه فوتسال متعلق به مجموعه گیتی‌پسند است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس