کارنامه جامعه کار و تولید ایران در شرایط کرونا با موفقیت همراه است


کارنامه جامعه کار و تولید ایران در شرایط کرونا با موفقیت همراه است

اراک - ایرنا - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارنامه جامعه کار و تولید ایران در شرایط کرونا در جهان موفق و درخشان است و با وجود همه مشکلات و فشارها حوزه اقتصادی و تولید تمام قد برای تامین نیازهای مردم پای کار ایستاد.

« علی‌حسین رعیتی‌فرد» روز دوشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و در نشست با تشکیلات کارگری و کارفرمایی استان مرکزی در اراک، افزود: گوش شنوا برای شنیدن دغدغه جامعه کارگر و کارفرما وجود دارد و تلاش دولت سیزدهم بر آن است که برای کاهش مسایل ودغدغه‌های این قشر اقدامات لازم را صورت دهد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های غنی در حوزه تولید و صنعت دارد و نیروهای کارگری این استان از اقشار زحمتکش هستند که سهم بسزایی در روند توسعه صنعتی کشور ایفا کرده‌اند.

رعیتی‌فرد اظهار داشت: جامعه کارگری کشور ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این قشر همواره در خط مقدم و خط تولید از ارزش‌های نظام و کشور دفاع کرده و مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی گفت: در موقعیت حساس اقتصادی ممکن است همه مشکلات جامعه کارگری حل نشود اما تمامی توان به‌کار گرفته شده تا وضع موجود به سمت مطلوب حرکت کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تلاش بر این است از ظرفیت فکری کارگر وکارفرما حداکثر بهره‌گیری صورت بگیرد تا اشتراک نظر در موضوعات مختلف حاصل آید.

رعیتی‌فرد گفت: بنا به تصمیم دولت سیزدهم قرار است که هر ماه نشست شورای عالی کار برگزار شود و برای بهتر شدن وضعیت معیشت کارگران کمیته مزد نیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم در این نشست گفت: ۲۸۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان وجود دارد و استان مرکزی با عنوان پایتخت صنعت ایران، ظرفیت افزایش ۲ برابری این تشکل‌ها را دارد.
« بهزاد سام‌دلیری» افزود: توسعه تشکل‌های کارگری وکارفرمایی در حل مشکلات این قشر و کسب موفقیت‌های بیشتر نقش موثری دارد.

استان مرکزی با سه هزار واحد تولیدی و صنعتی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر