هدف دشمن زیاد نشان دادن مصادیق منکر در جامعه است


هدف دشمن زیاد نشان دادن مصادیق منکر در جامعه است

اصفهان - ایرنا - رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هدف دشمن، زیاد نشان دادن مصادیق منکر و کم نشان دادن مصادیق معروف در جامعه است.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی روز دوشنبه در جشنواره " گوهرهای فاطمی " در پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان، با اشاره به جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: این ۲ فریضه وظیفه همگانی است و بیشترین اهمیت را در میان احکام دینی دارد.
وی ادامه داد: در روایات دینی اهمیت سایر عبادت در برابر امر به‌معروف و نهی از منکر همانند قطره در برابر دریاست.
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش به‌مراتب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اشاره کرد و افزود: ناخشنودی قلبی نسبت به منکر، تذکر زبانی و اعمال قانون از مراحل امربه‌معروف است.
وی اضافه کرد: برگزاری جلسات و جشنواره‌هایی ازجمله جشنواره گوهرهای فاطمی در سطح یگان‌های نیروی هوایی، گامی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه است.
همچنین دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به جایگاه و اهمیت حجاب و عفاف، اظهار کرد: هزینه‌های سنگین و برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت دشمن برای ضربه زدن به حجاب و عفت عمومی یکی از دلایل اهمیت حجاب است زیرا اگر بود و نبود حجاب اثری نداشت، دشمن این هزینه‌ها را نداشت.
حجت‌الاسلام احمد عبدالهی‌نژاد افزود: تولید برنامه‌های رسانه‌ای، راه‌اندازی چالش‌های مختلف ضد ارزشی، طراحی مُدهای ضد اخلاقی و سرمایه‌گذاری‌های بسیار سنگین، بخشی از اقدامات دشمن در راستای ترویج بی‌حجابی است و لذا وقتی دشمن برنامه‌ریزی متعدد دارد یک ایرانی باید نسبت به آن حساس باشد.
«جشنواره گوهرهای فاطمی» باهدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف روز دوشنبه در سالن فجر پایگاه هوایی شهید بابایی در اصفهان برگزار شد.
در پایان این مراسم آثار برگزیده با موضوع حجاب در رشته‌های دل نوشته، نقاشی، عکس و مقاله معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟