وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران


وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران

پوریا میرایی ، کاپیتان تیم امید پرسپولیس گفت : در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و سعی می کنیم روند مطلوب مان را حفظ کنیم و در پایان فصل به قهرمانی برسیم. نوشته وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران...

وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران

پوریا میرایی ، کاپیتان تیم امید پرسپولیس : سعی می کنیم روند مطلوبمان را حفظ کنیم و در پایان فصل به قهرمانی برسیم
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۸:۴۵
وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران

پوریا میرایی ، کاپیتان تیم امید پرسپولیس گفت : در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و سعی می کنیم روند مطلوب مان را حفظ کنیم و در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

وعده جذاب ستاره جدید پرسپولیس به هواداران

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پوریا میرایی، کاپیتان تیم فوتبال امید پرسپولیس، در گفت‌وگویی با اشاره به موفقیت و نتایج خوب تیم امید پرسپولیس اظهار داشت:

زحمات شبانه روزی کادر فنی در راس آنها اسماعیل حلالی و تلاش بچه‌ها در تیم باعث شده تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی داشته باشد و با پیروزی اخیرمان به صدر جدول برسیم.

او در ادامه افزود:

تعدادی از ما از تیم‌های پایه پرسپولیس در کنار هم بوده‌ایم و این موضوع باعث شده هماهنگی خوبی با هم داشته باشیم. این موضوع هم به ما کمک زیادی کرده تا در این فصل نتایج مطلوبی را کسب کنیم و تلاش می کنیم این روند تا پایان فصل ادامه دار باشد.

کاپیتان تیم امید پرسپولیس، که با نظر کادر فنی بزرگسالان در تمرینات تیم بزرگسالان نیز شرکت می‌کند، با اشاره به این که اهداف بزرگی را برای رسیدن به ترکیب تیم بزرگسالان در سر دارد، تاکید کرد:

مدتی است با صلاحدید یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تمرین بزرگسالان هم شرکت دارم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا خیلی زود در ترکیب بزرگسالان حضور پیدا کنم.

هافبک دفاعی امید پرسپولیس گفت:

الگوی فنی من از بزرگسالان پرسپولیس در پست هافبک دفاعی میلاد سرلک است و تلاش می‌کنم مثل او مهره اصلی برای تیم بزرگسالان در سال‌های بعدی شوم.

پوریا میرایی در مورد شانس قهرمانی تیم امید پرسپولیس عنوان کرد:

تیم ما همدلی خوبی دارد و از نظر فنی هم کادر فنی کاربلدی داریم و می‌توانیم با ادامه روند اخیر، در پایان فصل به مقام قهرمانی برسیم.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی