محدودیت مسافرگیری در پروازهای فرودگاه ایلام برداشته می شود


محدودیت مسافرگیری در پروازهای فرودگاه ایلام برداشته می شود

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو محدودیت مسافرگیری در پروازهای این فرودگاه با توجه به شرایط کرونایی خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه سالجاری پروازهای فرودگاه ایلام با ظرفیت تکمیل انجام می شود.

محمدجواد یگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز شیوع کرونا، ستاد ملی مقابله با این بیماری در ابتدای سال گذشته محدودیت پذیرش مسافر تا سقف ۶۰ درصد را از طریق سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا پروازهای فرودگاه شهدای ایلام با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می شد که با فراهم شدن شرایط، این پروازها از ابتدای آذرماه سال جاری با ظرفیت تکمیل انجام می شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: هم اکنون تنها شرکت هواپیمایی ایران ایر به دلیل عدم افزایش قیمت بلیط و ثابت نگه داشتن نرخ مصوب ۵۲۰ هزار تومان مجاز به ظرفیت تکمیل پرواز است.

یگانه تاکید کرد: روزانه چهار پرواز (هشت نشست و برخاست) با جابجایی حدود ۶۵۰ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود.

وی اضافه کرد: با مصوبه جدید شورای عالی هواپیمایی، از ابتدای آذر نرخ بلیط هوایپما تک نرخی و قیمت بین ۵۰۰ تا ۵۲۰ هزار تومان می شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده مسافرانی که قصد سفر با هواپیما را دارند باید حتما هر ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند در غیر این صورت بلیط برای آنها صادر نمی شود.

یگانه از مسافران خواست با انجام تست (پی سی ار) و ارائه به شرکت های هواپیمایی نسبت به خرید بلیط پرواز اقدام کنند.

چهار شرکت هواپیمایی ایران ایر، زاگرس، ماهان و آسمان در زمینه جابجایی مسافر با فرودگاه شهدای ایلام همکاری دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟