نسخه‌ای جادویی برای رفع مو‌های زائد صورت


نسخه‌ای جادویی برای رفع مو‌های زائد صورت

راه‌های زیادی برای حذف موهای زائد از خودتراش‌ها گرفته تا لیزرهای خانگی و کلینیکی وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب سایت «طور قدراتک»؛ بسیاری از خانم‌ها سعی می‌کنند مو‌های زائد صورت را با اپیلاسیون از بین ببرند، اما اپیلاسیون دائمی نیست و برای مدت زمان مشخصی باقی می‌ماند و همچنین ممکن است عوارضی ایجاد کند، بنابراین لازم است تا دستور العمل‌های طبیعی برای رفع مو‌های زائد بدون هیچ گونه عوارض جانبی و به طور دائمی بررسی شود.

هدف اصلی از دستورالعمل زیر نه تنها از بین بردن مو‌های زائد صورت است، بلکه مراقبت مناسب پوست شما پس از برداشتن مو‌های زائد نیز مهم است. دلیل خوبی برای اضافه کردن زردچوبه در این دستور غذا وجود دارد، این ماده با از بین بردن سلول‌های مرده پوست به پاکسازی پوست کمک می‌کند، علاوه بر این، غدد لنفاوی را تحریک می‌کند و گردش خون در صورت را تحریک می‌کند. زردچوبه به دلیل ضد آکنه بودن و خواص ضد التهابی داشتن، برای از بین بردن آکنه مفید است.

طرز تهیه خمیر نخود و زردچوبه برای از بین بردن مو‌های زائد صورت

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی
یک قاشق چایخوری زردچوبه
یک قاشق شیر/ماست

طرز تهیه:

در یک کاسه زردچوبه و آرد نخودچی را با هم مخلوط کنید. سپس کمی شیر (یا ماست) اضافه کنید تا مواد به هم برسند و مخلوط غلیظی به دست آید.

پس از اتمام آماده سازی مخلوط، آن را روی قسمتی که می‌خواهید مو‌ها را بردارید قرار دهید تا مخلوط در جهت رویش مو باشد و سپس بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و پس از خشک شدن باید با یک پارچه نخی تمیز شروع به مالیدن آن ناحیه کنید و بعد از اتمام کار صورت خود را با آب سرد بشویید.

نکته: همیشه باید هنگام شستن صورت خود بسیار مراقب باشید. زردچوبه رنگ زرد دارد، ممکن است لازم باشد صورت را به خوبی تمیز کنید تا اثری از زردچوبه روی صورت شما باقی نماند. اگر در محل خمیر کمی لکه قرمز ایجاد شود نباید بترسید به دلیل خاصیت ضد التهابی زردچوبه و حساسیت به عصاره موست که در نهایت در مدت زمان کوتاهی فروکش می‌کند.

بیشتر بخوانید

تصویر واقعی و وحشتناک لیزر درمانی روی پوست+ عکس از بین بردن موهای زائد صورت با دو ترکیب خانگی و موثر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان