مبادله موافقت‌نامه بودجه 1400 به انجام رسید


مبادله موافقت‌نامه بودجه 1400 به انجام رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با اتمام مبادله موافقت‌نامه بودجه 1400 در شهرستان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی تخصیص اعتبارات و ابلاغ منابع به سرعت در حال انجام است.

داوود شایقی ۲۵ آبان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در اردبیل اظهار کرد: با گذشت 50 روز از آغاز سال مالی 1400 منابع خوب اعتباری به استان اردبیل اختصاص یافته و سعی بر این است تا پروژه‌های متعدد روند اجرایی سریعتری به خود بگیرد.


وی تصریح کرد: منهای طرح‌های توسعه و نگهداری در دستگاه‌های اجرایی، 500 پروژه در بخش‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که مبادله موافقت‌نامه برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها با اولویت در شهرستان‌های مختلف انجام شده است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا با سیاست‌گذاری جدید سازمان برنامه و بودجه کاهش هزینه‌های جاری و افزایش منابع را در مسیر توسعه اقتصادی استان شاهد باشیم که البته در این بین تولید ثروت و بهبود معیشت مردم جز راهبردهای اصلی محسوب می‌شود.


شایقی مأموریت سازمان برنامه و بودجه را در دولت سیزدهم کنترل تورم و تلاش برای رسیدن به ثبات اقتصادی اعلام کرد و افزود: در کنار حفظ ارزش پول ملی، سعی بر این است تا منابع و مصارف به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا هدررفت منابع گرفته شده و با بهبود شرایط زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تقویت نظام اقتصادی مردمی فراهم آید.


وی خاطر نشان کرد: اثربخشی فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر در این حوزه جز رویکردهای اصلی محسوب می‌شود و تلاشمان بر این خواهد بود تا در مقیاس استانی نیز بودجه سال 1400 و همچنین بودجه سال آینده به شکل عملیاتی با بهبود فرآیندها همراه باشد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری