پیشنهاد نماینده مجلس به رییس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید


پیشنهاد نماینده  مجلس به رییس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید

رکنا : نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: به آقای رییس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود، زیرا موجب کم رمقی وزرا خواهد شد.

سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان با تأکید بر تسریع در تغییر یا ابقای مدیران دولتی گفت: حرکت کند تغییر یا ابقای مدیران یکی از ایرادهای وارد بر دولت سیزدهم است، چراکه بسیاری از پروژه‌ها در مناطق مختلف به دلیل همین موضوع بدون پیشرفت مانده‌اند. اگر قرار است مدیری بماند، باید ابقای او سریع اتفاق بیفتد تا انگیزه کار کردن داشته باشد و پیگیری‌ امور زودتر انجام شود.

به گزارش رکنا، نماینده شهرضا و دهاقان افزود: به آقای رییس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود؛ البته دیدارهای مردمی رئیسی قابل تقدیر و تحسین است و سرکشی‌ها باید انجام شود، اما سفرهای فشرده آخر هفته‌ها پس از فعالیت چند روزه در طول پنج روز، موجب کم رمق شدن وزرا خواهد شد و همین در تغییر و تحولات و تأخیر در برنامه‌ریزی‌های زیرمحموعه آنها اثرگذار است.

باید ابتدا سردرگمی‌ها حل شود

سمیه محمودی اظهارکرد: این سفرها هر دو هفته یا هر یک ماه یک بار قابل انجام و بهتر از سفرهای هر هفته است. در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های حوزه انتخابیه‌ام پیشرفتی نداشته و کسی هم پاسخگو نیست، چراکه هنوز تغییر و تحولی رخ نداده و همه سردرگم هستند. به همین علت باید ابتدا سردرگمی‌ها حل شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟