انتصابی مهم با استقبال گروه‌های مختلف مردمی


انتصابی مهم با استقبال گروه‌های مختلف مردمی

استاندار همدان با توجه به شناخت خوبی که از شرایط امروز جامعه دارد و از همه مهمتر به علت سابقه بالا در رده های مختلف وزارت کشور در اولین اقدام در انتصاب معاون سیاسی به علت جایگاه مهمی که دارد نشان داد کارها را در همین آغاز بکار بر اساس خرد جمعی، کارکارشناسی و مطالبات جامعه پیگیری می کند.

«علیرضا قاسمی فرزاد» با انتخاب «مهدی باب الحوائجی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود، انتصابی مهم با استقبال گروه‌های مختلف مردمی را رقم زد.

استاندار همدان در انتخاب جایگاه مهم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، باب الحوائجی را انتخاب کرد که با استقبال عموم مردم بالاخص مجمع نمایندگان استان، فعالان سیاسی، رسانه ها، جوانان و کارکنان استانداری روبرو شد، مدیری که سالها در حوزه وزارت کشور در رده های مختلف کار کرد و توانست ارتباط و تعامل خوبی با مردم داشته و از همه مهمتر اینکه وی از خانواده ای مذهبی و با اصالت و شناخته شده در همدان است که از گذشته تا امروز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده اند.

قاسمی فرزاد بارها در روزهای اولیه شروع بکار خود اعلام کرد مطالبات مردم را به خوبی می داند و ملاک کارآمدی و انقلابی بودن در انتصاب ها مورد تاکید است و این خواسته به حق مردم است که در شرایط فعلی جامعه سعی شود در بحث انتصاب ها موضوع مهم کارآمدی، جوانگرایی و انقلابی بودن مدنظر باشد تا مردم بیش از گذشته در امر خطیر خدمت رسانی مورد توجه قرار گیرند و گره ای از مشکلات مردم رفع شود.

شرایط فعلی جامعه ایجاب می کند که افراد و گروههای سیاسی و نخبگان در شرایط فعلی برای کمک به استاندار و مدیران استان برای توسعه استان تلاش کنند و از همه ظرفیت ها در جهت توسعه استان استفاده کنند.

امروز مشکلاتی چون بیکاری، تورم ،کاهش سطح اعتماد عمومی، مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه وجود دارد که حل این مشکلات نیازمند برنامه ریزی، استفاده از همه ظرفیت‌ها و کار و تلاش جهادی است و از همه مهمتر وحدت و همکاری همه مجموعه ها برای رسیدن به این امر مهم است.

به امید اینکه شاهد آبادانی و توسعه کشور عزیزمان ایران و دیار کهن و با فرهنگ همدان در دولت سیزدهم باشیم.

*اسدالله ربانی مهر- مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...