موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش : فیاضی شاید از بدنه وزارتخانه نباشد اما توانمندی لازم را دارد


موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش : فیاضی شاید از بدنه وزارتخانه نباشد اما توانمندی لازم را دارد

فارس نوشت: نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت که هر وزیر پیشنهادی ممکن است الزاماً مربوط به بدنه وزارتخانه نباشد اما از توانمندی لازم برخوردار باشد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس در نشست علنی امروز پارلمان در موافقت با مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از سخنانی،‌ اظهار داشت: بسیاری از همکارانم در مواجهه با مسعود فیاضی «دو دو» و مخالفت کردند اما وقتی که با آنها صحبت کردم به آنها گفتم آیا اساساً صحبت‌های وی را شنیده‌اید و یا وی را دیده‌اید؟ که گفتند خیر!

وی افزود: اینکه صحبت‌های من و تو و بی بی سی را شنیده‌ایم و آمده‌ایم و در خانه ملت مخالفت می‌کنیم درست نیست. یا سکوت کنید و نه تایید. این حرف ها را در دوران انتخابات به من و شما هم گفتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در فضای مجازی مطالبی را مطرح می‌کنند که ذهن مسئولان مهندسی کنند؛ این مجلس قوی و توانمند است که بتواند با مطالعه کامل و آگاهی یک فرد توانمند را انتخاب کند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: مشکل امروز کشور ما این است که مدیر اجرایی با سیاست‌گذار فاصله زیادی دارد یعنی ما از مدیریت استراتژیک و در واقع از برنامه ریزی استراتژیک عبور کردیم و لذا امروز تفکر استراتژیک باید بر سازمانهای ما حاکم باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنده قصد اسائه ادب به نمایندگان و همکاران را نداشتم، منظور من این است که ما هم در مجلس متولد نشده ایم و ریاست جمهوری هم رئیس جمهور به دنیا نیامده است.

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش : فیاضی شاید از بدنه وزارتخانه نباشد اما توانمندی لازم را دارد

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هرکسی ممکن است الزاماً مربوط به آن بدنه نباشد اما ممکن است فعالیت‌هایی کرده باشیم که به واسطه آن توانمندی لازم را برخوردار باشد؛ این فرد (مسعود فیاضی) از بدنه آموزش و پرورش نیست اما معمولا مشغول به فعالیت در این حوزه بوده است. در بحث اتصال به حوزه و دانشگاه و تربیت نسلی که باید انسانی موحد، مومن و معتقد به معاد، آشنا و متعهد به مسئولیت‌ها و وظایف در برابر خداوند خود و دیگران و طبیعت و همچنین حقیقت جو، ظلم ستیز، جهادگر و شجاع و ایثارگر فعال است و دغدغه دارد لذا آموزش و پرورش ما باید علامه شهیدی ها تربیت کند که ما این توانمندی را در آقای فیاضی می‌بینیم.

گودرزی بر همین اساس اضافه کرد: آقای فیاضی کسی است که ذهن فعالی برای این مسائل دارد و تسلط کافی و لازم را به مشکلات دارد و راه حل ارائه داده است؛ امروز مشکل آموزش و پرورش مشکلات سیاست پژوهی است که آقای فیاضی در حل این مسئله توانمند است، رتبه اول کنکور فیاضی در سال ۷۳ دلیل همین مدعاست.

وی در خاتمه گفت: امروز شرایط عمومی کشور و منطقه و فضای مذاکرات نیاز به این دارد که رفاه و همدلی و انسجام و همدلی با دولت انقلابی بیش از پیش باشد. خواهش من این است که به این وزیر اعتماد کنیم چرا که ما در فراکسیون جلسه گذاشتیم حرفهای وی را شنیدیم و بررسی کردیم و هر کاری کردم که خود را قانع کنم که بر اساس برخی اظهارات همکارانم که از آن عبور کنیم به حجت نرسیدم لذا می‌توانیم به این برادر خود اعتماد کنیم.

2323

کد خبر 1573556

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟