نشست کتابخوانی ویژه هفته کتاب برگزار می‌شود 


نشست کتابخوانی ویژه هفته کتاب برگزار می‌شود 

حجت الاسلام محمد کرمی گفت: برگزاری نشست های کتابخوانی از برنامه های هفته کتاب است که با مشارکت حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب، گفت: یکی از برنامه های کانون پیامبر رحمت (ص) در هفته کتاب، طرح میز کتاب است که در حاشیه اقامه نماز جمعه این هفته برگزار می شود.


مدیر کانون پیامبر رحمت (ص) قلعه گنج افزود: در همین راستا کتاب هایی در حوزه دین و مذهب، اخلاق و اجتماعی در معرض دید نمازگزاران قرار داده می شود تا با تبلیغ این کتاب ها آنها نسبت به مطالعه تشویق و ترغیب شوند.


وی بیان کرد: همچنین نمازگزاران در صورت تمایل می توانند این کتاب ها را امانت گرفته و یا خریداری کنند.


حجت الاسلام کرمی ابراز کرد: راه اندازی کتابخانه مسجد یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب است و به همین منظور کتاب های مختلفی در زمینه های دین و مذهب، اخلاق و اجتماعی تهیه شده است.


مدیر کانون پیامبر رحمت (ص) قلعه گنج اظهار کرد: برگزاری نشست های کتابخوانی از دیگر برنامه های این هفته است که با مشارکت حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری نشست های کتابخوانی را معرفی کتاب های مفید و ترویج کتابخوانی برشمرد و ادامه داد: در راستای این نشست ها اعضای کانون و طلاب حوزه علمیه تجربه های کتابخوانی خود را به اشتراک گذاشته و کتاب هایی را که خوانده اند، معرفی کرده و برداشت خود را از آن آثار بیان می کنند.


حجت الاسلام کرمی در خاتمه برگزاری نشست های نویسندگی را از سایر برنامه های هفته کتاب قلمداد کرد و یادآور شد: محور این نشست ها نیز آشنایی با نویسندگی و چگونه نویسنده شویم، است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند