جشن تولد 47 سالگی لئوناردو دی کاپریو /عکس


جشن تولد 47 سالگی لئوناردو دی کاپریو /عکس

تصاویری از اسنوپ داگ رپر سرشناس 50 ساله در جشن تولد 47 سالگی لئوناردو دی کاپریو که در عین سادگی برگزار شده بود انتشار یافته است.

تصاویری از اسنوپ داگ رپر سرشناس ۵۰ ساله در جشن تولد 47 سالگی لئوناردو دی کاپریو که در عین سادگی برگزار شده بود انتشار یافته است.

بر اساس گزارش های منتشر شده لئوناردو دی‌کاپریو ۲ روز پیش تولد ۴۷ سالگی اش را با برگزاری یک مهمانی بهمراه نامزدش کامیلا مورون و با حضور چهره های سرشناسی از جمله رابرت پتینسون، بیانسه، جی زی، لبرون جیمز، جف بزوس جشن گرفته است.

جشن تولد 47 سالگی لئوناردو دی کاپریو /عکس

زندگی فقیرانه دی کاپریو

لئوناردو ویلهلم دی کاپریو (Leonardo Wilhelm DiCaprio) هنرپیشه و تهیه کنندهٔ آمریکایی است. لئوناردو ویلهلم دی کاپریو در یازدهم نوامبر سال ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا دیده به جهان گشود .

پدر وی جورج دی کاپریو، نویسنده ی کتاب های کمیک، ریشه ای ایتالیایی- آلمانی دارد و مادرش ایرملین ایندربرکن هم از نسل ژرمن هاست. البته لئو به خاطر مادربزگ مادریش، خود را یک نیمه روسی نیز می داند.

مادر و پدر لئوناردو دی کاپریو زمانی که فقط یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد

او بازیگری را در ۵ سالگی با بازی در مجموعه تلویزیونی رامپر روم شروع کرد ولی به دلیل رفتارش از پروژه اخراج شد و پس از آن تصمیم گرفت تا تحصیلاتش را به طور جدی آغاز کند و به مدرسه جان مارشال پیوست.

در آغاز دوران کارش مدیر آژانس و مدیر برنامه هایش به او گوش زد کردند که نام« لئوناردو»بیش از اندازه غیر انگلیسی و خارجی است و او باید نامش را به لنی ویلیامز تغییر دهد ولی لئوناردو نپذیرفت و با بازی در فیلم زندگی این پسر در سال ۱۹۹۳ وارد سینما شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403