خودکشی یک کارمند در زنجان


خودکشی یک کارمند در زنجان

محمدرضا طی دو سال اخیر به شدت تحت فشار روحی و جسمی بود. بخشی از فشارها به دلیل عدم دریافت برخی از مزایای شغلی اش بود که مدام درباره آنها صحبت می‌کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

کارمند و مسئول امور اداری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان خودکشی کرد.

محمد‌رضا آهنگری مسئول امور اداری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان به دلیل مشکلاتی که گفته می شود بخشی از آن به شغل او مربوط است، اقدام به خودکشی کرد.

یکی از دوستان این فرد که نخواست نامش در گزارش بیاید درباره علت خودکشی او به ایلنا گفت: محمدرضا طی دو سال اخیر به شدت تحت فشار روحی و جسمی بود. بخشی از فشارها به دلیل عدم دریافت برخی از مزایای شغلی اش بود که مدام درباره آنها صحبت می‌کرد.

این فرد در ادامه با اشاره به اینکه محمدرضا همکار و دوست بسیار خوبی بود، افزود: محمد‌رضا از اینکه نتوانسته بود مسئولان سازمان را برای دریافت حق و حقوق شغلی‌اش قانع کند، در عذاب بود و آن طور که خودش می‌گفت ادامه وضعیت برایش دشوار شده بود و عاقبت زمانی که همسر و پسر 11ساله اش در خانه نبودند، متاسفانه کار خودش را کرد.

خودکشی یک کارمند در زنجان
علی محمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی زنجان هم با تکذیب دلایل خودکشی محمدرضا آهنگرانی به دلایل مشکلات کاری به ایلنا گفت: ایشان در منزل اقدام به خودکشی کرد و هنوز دلیل آن مشخص نشده است. موضوع توسط عوامل قضایی در دست بررسی است که پس از نتیجه‌گیری حتما توسط این نهاد اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اظهار نظر در این باره تبعات حقوقی دارد، افزود: کسی حق هیچ گونه اظهار نظری در این باره تا زمانی که تحقیقات قضایی پرونده به نتیجه قطعی نرسد، ندارد.

محمدی ادامه داد: مرحوم آهنگری در تمام طول مدت کاری اش مدام در حال ارتقاء و پیشرفت بود. او ابتدا جزو کارکنان داروخانه بود و پس از چند سال کار کردن و ارتقای شغلی به عنوان کارشناس متخصص ستاد مدیریت درمان مشغول به فعالیت شد. پیشرفت زیادی کرد و مشکل کاری نداشت. همکاران نباید در این شرایط بدنبال منافع خودشان باشند و با توجه به این مساله اظهار نظر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!