واکسن گریزها در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند


واکسن گریزها در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به تعلل در تزریق واکسن کرونا هشدار داد و گفت : واکسن گریزهایی که تمایل به دریافت واکسن ندارند باید بدانند که در معرض جدی خطر مرگ قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید ناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هم اکنون ۲۸۰ هزار مازندرانی تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و این افراد در معرض بیماری خطرناک و حتی مرگ و میر قرار دارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های این افراد هم می‌توانند در معرض آلودگی بیماری کرونا قرار گیرند ، هشدار داد : با بازگشایی مدارس افرادی که واکسن را دریافت نکرده اند می‌توانند کانون انتقال بیماری به دانش آموزان باشند.

بیشتر بخوانید

محدودیت‌ و جریمه‌های سنگین در انتظار واکسن‌گریزها

دکتر عمادی با رد ادعاها در باره عوارض تزریق واکسن کرونا ، گفت : بر اساس تحقیقات علمی انجام شده تزریق واکسن کرونا نه تنها هیچ خطری برای فرد ندارد ، بلکه در تضمین صحت و سلامتی آنها و نیز جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران بسیار موثر و مفید است.

وی از تمامی افرادی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند خواست حتما در مراکز تزریق واکسیناسیون حضور یابند و واکسن را تزریق کنند.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون ۶۹۱ هزار و ۲۲۰ دز واکسن کرونا به جمعیت هدف زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و شهرستان بیش از ۵۰۰ هزار نفری بابل را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش