حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد


حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد

به گزارش شفاف به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، جمعی از فرماندهان، مسئولان و مدیران این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این مراسم با اشاره به فضلیت جهاد و ابعاد مختلف آن، نسخه قرآن را در مبارزه با انواع تهاجمات دشمن، جهاد کبیر برشمرد و گفت: یکی از رسالت های بزرگ جبهه انقلاب روشنگری و تبیین قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام)است.

وی با بیان اینکه پیروزی در جهاد اکبر ( مبارزه با نفس) بالاترین سلاح مبارزه با انواع تهاجمات است گفت: تقوی راهکار پیروزی در جهاد اکبر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی با تکریم و تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین شیرازی به عنوان مسئول سابق دفتر نمایندگی ثارالله تهران، حجت الاسلام والمسلمین صداقت را بعنوان مسئول نمایندگی ثارالله تهران منصوب و برای وی آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین شیرازی به سمت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!