کرونا 3 فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری برجا گذاشت


کرونا 3 فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری برجا گذاشت

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از فوت سه بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با احتساب فوتی‌های جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در استان به یک هزار و 707 نفر رسید.

مجید شیرانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۸۳ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۸۲ بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۱۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۶۹ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

شیرانی مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونا مراکز درمانی استان را ۱۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۹ نفر با حال عمومی وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان با ثبات نسبی همراه است، تصریح کرد: میزان بروز و بستری بیماران کرونا در استان با کاهش اندکی همراه است.

شیرانی وضعیت موجود را شکننده عنوان کرد و گفت: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از یک سو و امتناع برخی از افراد نسبت به دریافت واکسن می‌تواند در افزایشی شدن شیوع کرونا موثر واقع شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون (۲۵ آبان) ۲۴۶ هزار و ۴۲۰ تست تشخیص مولکولی کرونا در استان گرفته شده که بر اساس آن ابتلای ۸۵ هزار ۵۲۶ نفر به بیماری کووید ۱۹ قطعی شده است.

بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در وضعیت نارنجی (پرخطر) شیوع کرونا و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن، سامان، اردل و کیار در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم