جهش 12 پله‌ای در ارزیابی‌های کشوری/دنبال تبدیل شدن به هاب غرب کشور هستیم


جهش 12 پله‌ای در ارزیابی‌های کشوری/دنبال تبدیل شدن به هاب غرب کشور هستیم

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به ارتقاء 12 پله‌ای این مرکز در ارزیابی‌های کشوری از رتبه 24‌ام به رتبه دوازدهم، گفت: در حال پیگیری دو اقدام بزرگ شامل تبدیل مخابرات منطقه لرستان به هاب منطقه غرب کشور برای پاسخگویی به مشتریان باند پهن ADSL و 118 هستیم.

نبی‌الله شمسی‌فر، امروز سه‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ما بالغ‌بر ۶۲۰ هزار تلفن ثابت نصب شده در سطح استان داریم که از این تعداد زیر ۵۰ درصد فعال هستند.

وی ادامه داد: درآمد ما به ازای هر خط تلفن ثابت در استان به طور میانگین ۵۶۰۰ تومان و هزینه ما به ازای هر خط تلفن یا زوج سیمی که در منازل وجود دارد، بالغ‌بر ۱۷۶۰۰ تومان است که این عدم توازن توازن درآمد و هزینه در مسائل مختلف توسعه، نگهداری، ارتقاء کیفیت و رضایت تأثیرگذار است.

شمسی‌فر گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که با بزائتی که داریم بتوانیم لرستان را از لحاظ مخابرات و ارتباطات به جایگاه مطلوبی در سطح کشور برسانیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: با تلاشی که مجموعه همکاران ما در استان داشتند، دو هفته گذشته در ارزیابی جامع عملکردی شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ در جمع مخابرات کل کشور، نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ از رتبه ۲۴ کشور به رتبه ۱۲ ارتقاء پیدا کردیم، این ارتقاء رتبه به گونه‌ای اتفاق افتاد که مورد توجه مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که در لرستان تلاش می‌کنیم از همه منابع سرمایه‌ای، انسانی، تجهیزات و امکانات فنی به نحو احسنت استفاده کرده و بهره‌وری را افزایش دهیم، بیان کرد: به‌عنوان نمونه در طول هفت ماهه گذشته با استفاده از تجهیزاتی که ۱۲ سال پیش خریداری شده و در انبار نگهداری می‌شد، بیش‌از پنج مرکز مخابرات را با نیروگاه‌های خورشیدی تجهیز کردیم و توانستیم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد برق مصرفی آن‌ها را تأمین کنیم.

شمسی‌فر با اشاره به این‌که این ارتقاء رتبه توجه مسئولان مخابرات کشور را به استان جلب کرده و بنابر درخواست ما مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طی هفته‌های آینده به استان سفر می‌کند، عنوان کرد: در زمان سفر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به استان برنامه‌های زیادی در حوزه تلفن ثابت، فیبر نوری و تلفن همراه انجام دادیم که در آن زمان از آن‌ها بهره‌برداری و افتتاح خواهند شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به این‌که در زمینه توجه و نگاه به مشتریان در حال پیگیری دو اقدام بزرگ هستیم که در حال انجام است، افزود: این اقدام تبدیل مخابرات منطقه لرستان به هاب منطقه غرب کشور برای پاسخگویی به مشتریان باند پهن ADSL و ۱۱۸ است.

وی افزود: تلاش داریم مرکز ۲۰۲۰ مخابرات استان و ۱۱۸ استان را تبدیل به هاب منطقه‌ای کنیم که بتوانیم از منابع انسانی خود استفاده بهینه‌ای داشته باشیم، کمااین‌که در حال حاضر پاسخگوی مشتریان ADSL استان‌های ایلام، کهکیلویه و بویراحمد و کردستان هستیم که این ظرفیت را افزایش خواهیم داد.

شمسی‌فر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در بخش تلفن ۱۱۸ نیز موفق شده و پاسخگوی استان‌های غرب کشور باشیم و در این دو بخش استان را به هاب منطقه‌ای تبدیل کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند