اجرای طرح اهدای کتاب به شهروندان و مراکز فرهنگی در ورامین


اجرای طرح اهدای کتاب به شهروندان و مراکز فرهنگی در ورامین

همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق مردم به مطالعه، طرح اهدای کتاب به شهروندان و مراکز فرهنگی، 24 آبان ماه در ورامین اجرا شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به کتابداران شهرستان ورامین گفت: آگاهی و ارتقای سطح اجتماعی جامعه به مطالعه و کتابخوانی وابسته است و باید سعی کنیم فرهنگ مطالعه را از دوران کودکی برای فرزندانمان در خانه نهادینه کنیم.

طاهری افزود: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارایه کتابهای خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسانهاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ اهدای کتاب و همچنین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق مردم به مطالعه این اداره اقدام به اهدای 1500 جلد کتاب در بین شهر وندان و مراکز فرهنگی و هنری نمود است.

طاهری در پایان افزود: به منظور تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عمومی مردم شهرستان ورامین اجرای مسابقه کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان علاقه مندان در کتابخانه های عمومی شهر، تجلیل از کتابداران و اعضای فعال کتابخانه ها، بازدید از نمایشگاه کتاب و کتابخانه های عمومی شهرستان و کتابخانه های آموزشگاهی، دانشگاهی و اهدای کتاب به دانش آموزان در مدارس از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی این شهرستان است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست