سرقت 18 دستگاه آیفون 13 از پیک موتوری در ولنجک


سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: بیست و سوم آبان ماه با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت ۱۸ دستگاه تلفن همراه مدل آیفون ۱۳ پرومکس به همراه ایرپاد از سرنشین یک پیک موتوری با استفاده از سلاح سرد موضوع در دستور کار...

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: بیست و سوم آبان ماه با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت ۱۸ دستگاه تلفن همراه مدل آیفون ۱۳ پرومکس به همراه ایرپاد از سرنشین یک پیک موتوری با استفاده از سلاح سرد موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۳ ولنجک قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، هویت ۴ سارق ۱۸ الی ۲۷ ساله را شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان برای فروش گوشی‌ها به پاساژ قائم مراجعه کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران کلانتری در یک عملیات هماهنگ در ۲ نقطه از شمال پایتخت ۴ سارق را دستگیر و گوشی‌های مسروقه از متهمان را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان سابقه دار در بازجویی‌ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر زورگیری با استفاده از سلاح سرد به ارزش یک میلیارد تومان در شمال تهران اعتراف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!