عیادت از بازیگر خوش رکاب روی تخت بیمارستان


عیادت از بازیگر خوش رکاب روی تخت بیمارستان

آقای کاسبی پس از این عیادت گفت: من حالم خوب است و از تمام تیم پزشکی بیمارستان که موجب بهبودی من شدند، قدردانی می‌کنم. به مردم کشورمان می‌گویم نگران نباشند، خدا را شکر خوبم.

عیادت از بازیگر خوش رکاب روی تخت بیمارستان

به گزارش راهبرد معاصر، حسین قرایی امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه به نیابت از رئیس سازمان صداوسیما به عیادت محمد کاسبی در بیمارستان رفت.

حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی امروز ۲۵ آبان ماه به ملاقات محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان محل بستری وی رفت و از نزدیک در جریان روند درمان این بازیگر قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در این عیادت، پس از شنیدن گلایه‌ها و دردل‌های آقای کاسبی گفت: من هر وقت چهره استاد کاسبی در ذهنم نقش می‌بندد این واژه در ذهنم جان می‌گیرد؛ جوانمرد. شما یکی از جوانمردان باصفای عرصه هنر هستید. از استاد بزرگوار اجازه می‌خواهم بعد از بهبودی کاملشان به حضورشان برسم و پای صحبت‌ها، دردل‌ها و دغدغه‌هایشان باشم.

آقای کاسبی هم پس از این عیادت گفت: من حالم خوب است و از تمام تیم پزشکی بیمارستان که موجب بهبودی من شدند، قدردانی می‌کنم. به مردم کشورمان می‌گویم نگران نباشند، خدا را شکر خوبم.

سیدعلی جمالیان پزشک معالج این بازیگر با ارائه گزارشی از روند آقای کاسبی ابراز امیدواری کرد وی فردا از بیمارستان ترخیص شود./صدا و سیما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر