جشنواره اسوه و برترین های مساجد در زنجان برگزار می‌شود


جشنواره اسوه و برترین های مساجد در زنجان برگزار می‌شود

به گفته حیدری، به منظور گرامیداشت ارکان مسجد و ایجاد فرصت رقابت سالم و سازنده برای ارتقاء سطح کیفی پایگاه های مقاومت بسیج، جشنواره اسوه و برترین های مساجد در زنجان برگزار می شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از برگزاری جشنواره اسوه و برترین های مساجد در زنجان خبر داد.

علیرضا حیدری ادامه داد: این جشنواتره به منظور تکریم و گرامیداشت ارکان مساجد و ایجاد فرصت رقابت سالم و سانده برای ارتقاء سطح کیفی پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش مساجد در تربیت دینی نسل جوان خاطرنشان کرد: مساجد، همچون گذشته نقش کلیدی در پرورش نیروهای انقلابی و بسیجی دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه به ظرفیت رسانی تمامی پایگاه ها امری ضروری است، خاطرنشان کرد: در همین راستا جشنواره اسوه با هدف انتخاب و معرفی پایگاه های اسوه برگزار می شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین با ایده نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه های اسوه به دنبال کشف استعدادهای برتر است، افزود: تبادل تجربه با ترویج الگوهای موفق، ایجاد رقابت سالم برای ارتقاء سطح کیفی عملکرد رده ها و تشویق ، موثرترین راه برای اعتلای پایگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد پایگاه های منتخب در این جشنواره مد نظر است، افزود:مسجد محوری، تعلیم و تربیت، فعالیت های هنری، سازندگی و خدمات رسانی از نمونه این مولفه هاست.

حیدری با بیان اینکه نمایشگاه جشنواره اسوه با حضور پایگاه های مقاومت بسیج 2 آذر ماه سال جاری در محل حسینیه عاشقان ثارالله استان برگزار می شود، تاکید کرد:علاقمندان می توانند 2 تا 4 آذر ماه از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در