از هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه چه خبر؟


از هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه چه خبر؟

سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره کرمانشاه گفت: این پروژه ظرف مدت 20 تا 24 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه هتل پنجره ستاره بلوار طاقبستان کرمانشاه، گفت: اکنون کار احداث دو سقف از سازه باقی مانده و پس از آن سراغ نما و کارهای داخلی خواهیم رفت.

وی پیشرفت کنونی این پروژه را حدود 70 درصد اعلام کرد و با بیان اینکه بخش عظیم کار مربوط به سازه و احداث سقف های پروژه است، عنون کرد: نزدیک به 3500 تن سازه اجرا کردیم که کار قابل توجهی بود.

سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره کرمانشاه اظهار کرد: با این روند و اگر دوباره با جهش قیمت مصالح ساختمانی مواجه نشویم، این پروژه بین 20 تا 24 ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

ناصری میزان اعتباری که تاکنون برای این پروژه هزینه شده را نزدیک به یکصد میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بخش قابل توجهی از این اعتبار آورده سرمایه‌گذار بوده است.

وی از تصویب 30 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه خبر داد و با بیان اینکه اولین بخش آن در تیرماه امسال پرداخت شده، اضافه کرد: پیش از این 10 میلیارد تومان هم از صندوق توسعه ملی تسهیلات گرفتیم.

سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره کرمانشاه پیش‌بینی کرد برای اتمام این طرح نزدیک به 40 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز باشد و گفت: البته این رقم در صورتی است که دوباره با جهش قیمت مواجه نشویم.

ناصری از ویژگی‌های این هتل پنج ستاره که بر اساس به روزترین استانداردهای دنیا ساخته می‌شود نیز یاد کرد و افزود: این پروژه 25 هزار مترمربع زیربنا دارد.

50 اتاق، 50 سوئیت، دو فضای سبز، دو رستوران سنتی و مدرن، سه کافی شاپ، استخر و مرکز ماساژ و سالن ورزشی از مهمترین بخش‌های این هتل پنج ستاره است که وی از آنها نام برد.

وی در خصوص پروژه پارک آبی که در مجاورت این هتل قرار دارد نیز گفت: زمانی که کار احداث هتل تمام شود و اگر شرایط تحریم اجازه بدهد، کار ساخت پارک آبی را نیز آغاز خواهیم کرد.

سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره کرمانشاه با اشاره به اخذ مجوزهای این هتل و پارک آبی از حدود سال 1390 و شروع به ساخت و ساز آن از سال 1395، عنوان کرد: اگر موانع مختلف پیش روی ما نبود این پروژه را با 18 میلیارد تومان اجرا کرده بودیم، اما اکنون باید نزدیک به 10 برابر هزینه کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست