آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان پایان آذر است


آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان پایان آذر است

زاهدان- ایرنا- دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران استان تا پایان آذرماه مهلت دارند تا آثار خودشان را به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با همکاری بسیج برگزار می‌شود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پوریا یاسینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد اظهارداشت: امیدواریم اصحاب رسانه در این جشنواره نیز همچون سال‌های گذشته حضوری پررنگ داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۶ قالب برگزار می‌شود افزود: قالب‌های این جشنواره شامل گزارش خبری و تحلیلی،عکس، موشن گرافیک، گزارش ویدیویی، یادداشت، مقاله و تیتر است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان به تشریح محورهای برگزاری این جشنواره پرداخت و تصریح کرد: محورهای این جشنواره شامل جهش تولید، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای این استان است.
وی اظهارداشت: رسانه‌های سیستان و بلوچستان تا پایان آذر ۱۴۰۰ می‌توانند محتوای تولیدی خود را در زمینه‌های یاد شده از طریق شبکه‌های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره ۰۹۳۹۴۸۵۴۵۷۷ ارسال کنند.

یاسینی با اشاره به اهداف هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان بیان کرد: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان‌سازی رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان