دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد وارد چابهار شد


دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد وارد چابهار شد

چابهار- ایرنا - سعید محمد دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در فرودگاه چابهار-کنارک مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سعید محمد روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه چابهار - کنارک مورد استقبال عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، فرمانداران و جمعی از مسوولان استانی و محلی قرار گرفت.

مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سفر ۲ روزه خود به چابهار ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و علما از طرح‌های صنعتی، زیرساختی و عمرانی منطقه آزاد چابهار بازدید خواهد کرد.

حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار و سکونتگاه‌های غیر رسمی، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه‌های سفر محمد به چابهار است.

همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و گفت و گو با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!