معرفی 6 عطر با ماندگاری فوق‌العاده بالا


همه ما دوست داریم پول خود را به شکلی صحیح خرج کنیم. در زمینه عطر، این موضوع اغلب با خرید عطری با ماندگاری بالا ارتباط دارد که بدون نیاز به اسپری مجدد، از صبح تا شب دوام بیاورد. برخی برندها مانند برند تام فورد، با عطرهای قوی‌ای که می‌سازند شناخته می‌شوند اما برندهای دیگر برای مصارف مختلف، پیشنهادات متفاوتی را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال عطری هستید...

همه ما دوست داریم پول خود را به شکلی صحیح خرج کنیم. در زمینه عطر، این موضوع اغلب با خرید عطری با ماندگاری بالا ارتباط دارد که بدون نیاز به اسپری مجدد، از صبح تا شب دوام بیاورد. برخی برندها مانند برند تام فورد، با عطرهای قوی‌ای که می‌سازند شناخته می‌شوند اما برندهای دیگر برای مصارف مختلف، پیشنهادات متفاوتی را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال عطری هستید که ماندگاری بالایی دارد در ادامه با ما همراه باشید و با چند عطر محبوب آشنا شوید که از این ویژگی برخوردارند. بااین‌حال، لازم است قبل از آشنا شدن با عطرها بدانید که چگونه می‌توان عطری با ماندگاری بالا را تشخیص داد.

نحوه تشخیص عطرهای با ماندگاری بالا

به‌طورکلی، ادوپرفیوم‌ها سنگین‌تر هستند و برای مثال، غلیظ‌ترند. این امر باعث می‌شود که ماندگاری این عطرها در طول روز بیشتر باشد. این عطرها بسیار متفاوت از عطرهای دارای غلظت کم مثل ادوتویلت‌ها یا اسپری‌های بدن هستند. غلظت ادوتویلت به‌طورمعمول، نصف روغن عطر موجود در ادوپرفیوم است. بنابراین، در هنگام خرید انواع عطر زنانه یا مردانه لازم است علاوه بر قیمت و اصل یا اورجینال بودن عطر به ادوپرفیوم بودن آن نیز توجه داشته باشید. عطرهای لانکوم، بلک افغان، ورساچه، ایفوریا و شنل چند نمونه از عطر های با ماندگاری بالا هستند.

وقتی به دنبال خرید عطر هستید که ماندگاری بالایی دارند لازم است بدانید قدرت ماندگاری عطر با خط بوی عطر یکسان نیست. این دو مورد اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند اما خط بوی عطر به این معنی است که در هنگام راه رفتن، بوی عطر چقدر در مسیر شما باقی می‌ماند. عطری که خطر بوی قوی‌ای دارد ممکن است به‌سرعت از بین برود اما عطری که نزدیک به پوست می‌ماند ممکن است کل روز یا کل شب ماندگاری داشته باشد.

هرچه پوست شما مرطوب‌تر باشد احتمال بیشتری دارد که روغن‌های بیشتری برای ماندن عطر بر روی پوست خود داشته باشید. در مقابل، اگر پوستتان خشک است تبخیر عطر سریع‌تر می‌شود. از سوی دیگر، نت‌ها کلیدی هستند. به‌طورکلی، عطرها از نت‌های پایه، میانی و آغازین تشکیل شده‌اند.

نت‌های آغازین اولین نت‌هایی هستند که تبخیر می‌شوند. پس از آن نت‌های میانی تبخیر می‌شوند و درنهایت نت‌های پایه ظاهر می‌شوند و به مدتی طولانی باقی می‌مانند. هر چه نت‌های پایه ماندگاری بیشتری داشته باشند، ماندگاری عطر نیز بیشتر می‌شود. بنابراین، چه عطری ماندگاری بیشتری دارد؟ در ادامه با چند عطر با ماندگاری فوق‌العاده بالا آشنا می‌شوید.

معرفی چند عطر با ماندگاری بالا

با توجه به توضیحاتی که در مورد نحوه تشخیص عطرهای با ماندگاری بالا ارائه شد، اکنون لازم است با چند عطر آشنا شوید که ماندگاری بسیار بالایی دارند. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا می‌شوید.

عطر وایت سود تام فورد

معرفی 6 عطر با ماندگاری فوق‌العاده بالا

وقتی صحبت به عطرهای ماندگار می‌رسد، تام فورد پادشاه است. بهتر است قبل از استفاده از عطر تام فورد، مطمئن شوید که رایحه آن را دوست دارید زیرا مهم نیست که چقدر پوست شما خشک باشد، این عطر به پوست شما می‌چسبد. یکی از عطرهای تام فورد که دوست نداشتن آن غیرممکن است، عطر وایت سود تام فورد است. این عطر علاوه بر اینکه جذاب است اغواکننده نیز هست و حتی می‌تواند برای محل کار نیز مناسب باشد. این عطر را می‌توانید هم روزها و هم شب‌ها استفاده کنید.

عطر فرانسیس کرکجان آکوا ویتای فورت

به‌سختی می‌توان عطری خارق‌العاده‌تر از عطرهای برند فرانسیس کرکجان پیدا کرد. این برند برای ساخت عطرها از بهترین مواد تشکیل‌دهنده استفاده می‌کند و عطرهای غلیظی با ماندگاری بالا می‌سازد. عطر فرانسیس کرکجان آکوا ویتای فورت شامل نت‌های دریایی تازه و قوی، مرکبات و ادویه‌ای است که باعث می‌شود ساعت‌ها ماندگار باشد.

عطر میسون مارتین مارگیلا موزیک فستیوال

اگر می‌خواهید به کنسرت یا هر رویداد اجتماعی‌ای بروید به عطری قوی نیاز دارید که نه‌تنها ماندگار باشد، بلکه در مقابل شلوغی، گرما و عرق کردن نیز مقاومت کند. عطر میسون مارتین مارگیلا موزیک فستیوال ماندگاری مناسبی دارد و می‌تواند در این زمینه برای شما بسیار مفید باشد. نت‌هایی که در این عطر به کار رفته‌اند عبارت‌اند از: نت شاهدانه، دود صمغ درختان، تنباکو، چرم، برگ بنفشه، سیب قرمز، نعناع هندی و سدر.

عطر دیور جادور ادوپرفریوم

برند دیور یکی از بهترین برندهاست که همانطور که در زمینه عینک بسیار محبوب است، عطرهای زنانه و مردانه فوق‌العاده‌ای را نیز تولید می‌کند که برخی از آن‌ها ساواج، پویزن، ادیکت و جادور نام دارند. عطر دیور جادور ادای احترامی به علاقه کریستین دیور به گل است و نت‌های آن نیز متناسب با این موضوع است.

نت‌های این عطر شامل ترکیبی بهشتی از یلانگ یلانگ، گل رز و گل یاس سامباک است اگر به دنبال زیبایی و زنانگی هستید، این عطر را دوست خواهید داشت. از سوی دیگر، بطری آن نیز بسیار شیک و جذاب است. این عطر کلاسیک بیشتر برای خانم‌های مسن مناسب است و برای موقعیت‌های خاص انتخابی فوق‌العاده است. برای خرید انواع محصولات برند دیور اینجا کلیک کنید.

عطر شنل چنس او تندر

معرفی 6 عطر با ماندگاری فوق‌العاده بالا

عطر شنل چنس او تندر یک عطر گلی میوه‌ای زنانه است که نت‌های آغازین آن شامل گریپ‌فروت و به و نت‌های میانی آن شامل یاسمن و سنبل است. نت‌های پایه این عطر نیز شامل مشک، زنبق و عنبر می‌شود. ازآنجایی‌که عطر شنل چنس او تندر نسبت به سایر عطرها بسیار باطراوت است هرگز از آن خسته نخواهید شد. بنابراین، می‌توانید از آن نه‌تنها در مهمانی با دوستان استفاده کنید بلکه می‌توانید این عطر را در یک روز کاری طولانی نیز به کار ببرید.

عطر فیلاسفی امیزینگ گریس

عطر فیلاسفی امیزینگ گریس بیش از دو دهه است که در فهرست پرفروش‌ترین عطرها قرار دارد و برای این موضوع نیز دلیل خوبی وجود دارد. این عطر بسیار خوشبو و لطیف است و می‌تواند برای هر زمانی از سال مناسب باشد. از سوی دیگر، یافتن ایراد در این عطر غیرممکن است. نت‌های آغازین آن شامل گریپ‌فروت، ترنج و پرتقال ماندارین و نت‌های میانی شامل فریزیا، یاس و رز می‌شوند. نت پایه نیز مشک است. نت‌های این عطر موجب می‌شوند که این عطر زنانه بسیار جذاب باشد.

درنهایت، ممکن است همیشه همراه داشتن عطر با خود ممکن نباشد. به همین دلیل، عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند به‌شدت محبوب و پرطرفدارند و در این مطلب بیشتر معرفی شده‌اند. عطرهایی که در این مقاله مطرح شد تنها به خاطر ماندگاری بالای خود پرطرفدار نیستند. آن‌ها عطرهای متعادل فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانند تا ماه‌ها و سال‌ها عطر موردعلاقه شما باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس