«گشت ارشاد 3» به سینماهای مشهد آمد


«گشت ارشاد 3» به سینماهای مشهد آمد

فیلم‌ سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی با ایفای نقش ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی و امیر جعفری به لیست اکران سینماهای مشهد اضافه شد.

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی سومین قسمت از سری پرطرفدار گشت ارشاد است که ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه‌نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. گشت ۳ در تهران فیلمبرداری شده و نویسندگی آن بر عهده حسام سامری‌زاده بوده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: حسن و عطا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردند. آن‌ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند؛ پس از مدتی سودای خوانندگی آن‌ها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند، اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند. پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌کند، رفته و او را بدزدند اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و زمین‌دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن‌ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آن‌ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.

فیلم سینمایی گشت ارشاد که در سال ۹۱ ساخته شده بود، بیش از یک میلیارد تومان و گشت ارشاد ۲ در سال ۹۵ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فروختند. با این اوصاف پیش‌بینی می‌شود گشت ارشاد ۳ نیز که از امروز، ۲۶ آبان، همزمان با سراسر کشور در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست، آفریقا، سیمرغ، اطلس و گلشن مشهد به اکران درمی‌آید مخاطبان بسیاری را به سینما جذب کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !