مشاهده سوابق بیمه با یک راه حل ساده + فیلم لحظه به لحظه


مشاهده سوابق بیمه با یک راه حل ساده  + فیلم لحظه به لحظه

رکنا: سابقه بیمه تأمین اجتماعی را از طریق میتوان به دست آورد که در این ویدیو یکی از راه ترین روش ها را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

به گزارش رکنا، کد دستوری یا USSD یکی از روشهای ارائه خدمت استعلام سوابق بیمه است که توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است. به یاد داشته باشید که پیش از بررسی و مشاهده سوابق بیمه با کد USSD باید در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

برای استفاده از این روش باید کد #۴* را شماره گیری نمایید. سپس عدد ۳ که مربوط به تامین اجتماعی است را انتخاب کنید. در مرحله بعد عدد ۲ که استعلام ها است، را بزنید. در مرحله بعد عدد ۱ ، آخرین سابقه را وارد کنید. در مرحله آخر از شما کد ملی را می خواهد. با وارد کردن کد ملی آخرین سابقه بیمه شما نمایش داده می شود.

چند نکته در خصوص مشاهده سوابق بیمه

۱-برای ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی باید شماره تلفن همراه به نام فرد بیمه شده باشد. در صورتی که خطی به نام خود ندارید باید به صورت حضوری به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنید.

۲- پس از انجام مراحل ثبت نام، اطلاعات شما صحت سنجی می شود و نتیجه آن طی ۴۸ ساعت و به صورت پیامکی برای شما ارسال می شود. چنانچه در اطلاعات ثبت نامی مشکلی باشد باید به شعبه یا کارگزای مراجعه کنید.

۳- گذرواژه را در جایی حفظ کنید تا در مراجعات بعدی دچار مشکل نشوید.

۴- اگر در سوابق بیمه خود وقفه ای مشاهده کردید با کارفرما در میان بگذارید و در صورت عدم پذیرش از سوی کارفرما به بیمه مراجعه کنید.

۵- سوابق بیمه اغلب با تاخیر ۱ ماهه در سامانه درج می شود. بنابراین آخرین سابقه شما در سامانه باید برای دو ماه پیش باشد.

۶- در صورت بروز مشکل در فرآیند ثبت نام و یا در مشاهده سوابق بیمه خود می توانید با واحد ارتباط با مشتری سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت crm.tamin.ir و یا شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس حاصل نمایید.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 7.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق