کنعانی‌زادگان: صعودمان به جام جهانی تقریبا قطعی شده است


کنعانی‌زادگان: صعودمان به جام جهانی تقریبا قطعی شده است

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم که صعودمان به جام جهانی قطعی شده باشد اما باید یک امتیاز دیگر بگیریم. نتایجی که پیش آمده باعث شده تا صعودمان تقریبا قطعی شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با سه گل بر تیم سوریه غلبه کند و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت. کره‌جنوبی نیز با برتری سه بر صفر برابر عراق و ۱۴ امتیار در رده دوم جدول قرار دارد. امارات با ۶ امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و لبنان با ۵، عراق با ۴ و سوریه با ۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه میزبان تیم ملی فوتبال عراق است و در صورت برتری برابر این تیم می‌تواند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند. در صورت صعود ایران به جام جهانی این سومین مرتبه پیاپی است که تیم ایران به عنوان یکی از نمایندگان آسیا در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان شرکت خواهد کرد.

«محمدحسین کنعانی‌زادگان» روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که بردیم. این پیروزی را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنیم. فکر می‌کنم که صعودمان قطعی شده باشد اما باید یک امتیاز دیگر بگیریم. نتایجی که پیش آمده باعث شده تا صعودمان تقریبا قطعی شود.

«سردار آزمون» نیز در این خصوص گفت: فکر می‌کنم دیگر صعودمان قطعی شده باشد اما نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. در فوتبال هرچیزی ممکن است رخ دهد.

«مجتبی خورشیدی» سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول توانستیم کار را تمام کنیم. امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی