800 نفر در کارخانه بارز کردستان مشغول کار هستند


800 نفر در کارخانه بارز کردستان مشغول کار هستند

سنندج‌- ایرنا- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه بیش از 25 درصد لاستیک کشور در کارخانه بارز کردستان تولید می‌شود، گفت: در این واحد که زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است، حدود 800 نفر مشغول کار هستند.

پیمان الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با مباحثی که در خصوص کارخانه لاستیک بارز کردستان پیش آمده است، اظهار داشت: برای این واحد صنعتی هر آنچه یک واحد تولیدی اعم از مسائل فنی، مواد اولیه، نیروی انسانی، سرمایه در گردش نیاز دارد، مهیا است و در این موارد هیچ گونه مشکل و کمبودی ندارد.

وی مشکل اصلی کارخانه بارز کردستان را مدیریت خواند و اضافه کرد: ۹ ماه است این واحد صنعتی بزرگ مدیرعامل ندارد و همین هم باعث واکنش کارگران این واحد شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اینکه بیش از ۲۵ درصد لاستیک کشور توسط بارز کردستان تولید می شود، گفت: روزانه ۱۵ تا ۱۷ هزار حلقه لاستیک در این واحد تولید می شود.

الماسی با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ نفر به طور مستقیم در این واحد مشغول بکار هستند، یادآور شد: جلسات و پیگیری هایی هم در خصوص وضعیت مدیریت این واحد که زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) است انجام شده ولی هنوز نتیجه ای نداشته است و همچنان این واحد بدون مدیر اداره می شود.

احداث کارخانه لاستیک بارز کردستان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به این استان است که با همت دست اندرکاران سال ۹۲ پیش تولید روزانه آن با سه هزار حلقه آغاز شد.
این واحد بزرگ صنعتی در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار و با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان احداث شد و دارای هفت سالن تولید است که پنجم فروردین سال ۹۶ در جریان دومین سفر استانی رییس جمهوری به کردستان فار نهایی آن نیز افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!