کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین تجلیل شدند


کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین تجلیل شدند

همزمان با روز کتابدار و هفته کتاب و کتابخوانی طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آبان، از زحمات کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طاهر طاهری در این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت روز کتابدار و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، با اشاره به اهمیت جایگاه و مسئولیت کتابداران، اظهار داشت: این هفته مبارک، برای همه ما فرصتی است تا بتوانیم جایگاه واقعی کتاب و کتابخوانی را نمایان کنیم و بهترین شیوه‌ها را برای ترویج کتابخوانی به‌ کار گیریم. ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، تکریم کتابداران و شناساندن سازمان‌ها و نهادهای متولی کتاب و کتابخوانی به مردم، وظیفه‌ای همگانی است .

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین با اشاره به ایام کرونا و مشکلات پیش روی کتابخانه های عمومی افزود: با رصدی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشتیم، فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان را در این حوزه مطلوب دیدیم و خوشحال هستیم که در روزهای سخت کرونایی، کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی توانسته اند چراغ کتاب و کتابخوانی را روشن نگه داشته و به نوعی به بقا و استمرار فعالیت ها در این حوزه کمک کند.

گفتنی است، در پایان این دیدار طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین تقدیر کرد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها