بازیکنان قشقایی تحت بار روانی صدرنشینی هستند


بازیکنان قشقایی تحت بار روانی صدرنشینی هستند

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز اعتقاد دارد تیمش نباید تحت تاثیر صدرنشینی قرار گرفته و امتیازات را از دست بدهد.

مهدی رجب‌زاده پس از توقف در بازی خانگی برابرشهرداری همدان به ایسنا گفت: بازی امروز از حساسیت خاصی برخوردار بود، چون نبرد بین تیم های اول و دوم جدول بود و این روزها هم زیاد درباره این مساله صحبت شده بود.

مهدی رجب زاده افزود: تیم شهرداری همدان با ارائه یک بازی بسته و تدافعی، سعی در گل نخوردن و سپس استفاده از ضد حملات داشت. بچه های ما هم تلاش خودشان را کردند اما بازی به شکلی پیش رفت که هر دو تیم می توانستند روی موقعیت هایشان به گل برسند. بازیکنان ما موقعیت های خوبی داشتند که با عملکرد خوب دروازه بان حریف بی اثر شد، هر چند بی دقتی بازیکنان ما هم بی تاثیر نبود.

ستاره سابق تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز افزود : من توقع بیشتری از تیمم دارم اما باید بپذیریم که فوتبال هیچ روزش شبیه به هم نیست. من از بازیکنانم راضی هستم چون می دانم هرگز در زمین کم نمی گذارند. من به این نتیجه رسیدم که باید از لحاظ فنی بهتر و بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی های سخت پیروز شویم، چون این رمز موفقیت ماست. باید تلاش کنیم که در بازی های بعدی امتیازات کامل را بگیریم.

کاپیتان پیشین ذوب اصفهان با اشاره به پتانسیل بالای تیمش گفت : فکر می کنم این مساله که صدرنشین لیگ هستیم، یک مقدار بار روانی روی بچه ها ایجاد کرده و باید با بچه ها صحبت کنم که این صدرنشینی در این مقطع از فصل، هیچ ارزشی ندارد و فقط باید از لحاظ اعتماد به نفس به ما کمک کند که بتوانیم با روحیه و انرژی بیشتری پیش برویم.

سرمربی قشقایی در پایان گفت : از بازیکنانم ممنونم که تمام تلاششان را کردند. مسلم است اگر برده بودیم اتفاق خیلی بهتری می افتاد اما به آینده امیدواریم و می توانیم نتایج خیلی بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور و در ورزشگاه بعثت شیراز میزبان تیم شهرداری همدان بود و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد. قشقایی با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و با یک پله نزول در رتبه دوم جدول قرار گرفت و همدانی ها هم با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند.

قشقایی در هفته هفتم رقابت ها میهمان تیم آرمان گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد