وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد


وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان خبر داد.

نادر ارجمندی در جشن کتاب بروجرد که ۲۶ آبان‌ماه به مناسبت ۲۹ دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سالن اداره ارشاد شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد از ظرفیت بالایی برای تألیف کتاب برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار انتشارات در سطح شهرستان فعالیت دارند که از ابتدای سال تاکنون ۶۵ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: این چهار انتشارات شهرستان از ابتدای سال تاکنون ۶۵ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند و تعدادی در وزارتخانه هست که تا پایان سال امید می‌رود به ۸۰ عنوان برسد.

ارجمندی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت موجود، تلاش کردیم مرکز اسناد و مفاخر بروجرد را ایجاد کنیم که در این مجموعه نزدیک ۱۴۰۰ جلد کتاب و ۱۲۰۰ عنوان از بیش از ۴۰۰ نویسنده بروجردی در این مرکز وجود دارد.

وی بیان کرد: انتشارات شهرستان در دوران کرونا تعطیل نبودند و چراغ چاپ کتاب در بروجرد را روشن نگه داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: امیدواریم با شناسایی مؤلفین بروجردی به این سمت برویم که بتوانیم انجمن اهل‌قلم شهرستان بروجرد را ایجاد کنیم تا نویسندگان بهتر بتوانند کتاب‌هایشان را به چاپ برسانند.

ارجمندی عنوان کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در صدد هستیم زندگینامه ۱۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد را با کمک دبیرخانه کنگره آماده و به چاپ برسانیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی