خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم


خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم

رکنا: سپیده بزمی پور، همسر بلاگر شاهرخ استخری در منزل لاکچری شان در تهران فیلمی را منتشر کرد.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور بلاگر معروف سلفی را در آسانسور در حال مهمانی رفتن به اشتراک گذاشتند. شاهرخ استخری چندی پیش جشن مفصلی را در شب هالووین گرفت. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است . شاهرخ استخری سابقه نقش آفرینی در چندین سریال و فیلم سینمایی داشته است. شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و دو دختر به نام پناه و نبات دارد.

به گزارش رکنا، طبق گفته شاهرخ استخری در بلژیک خانه ندارند و هربار که می روند در آنجا یک منزل اجاره می کنند و فقط پدر سپیده بزمی پور همسرش در آنجا خانه دارند که دوست ندارند مزاحم آنها شوند.

در روزهای گذشته شاهرخ استخری و همسرش با بازگشت به تهران فعالیت بیشتری را در شبکه های اجتماعی دارند که این فعالیت ها بدون حاشیه هم نبوده است. از سفر لاکچری گروهی و خانوادگی شان به طبیعت که حاشیه داشت و مهمانی لاکچری تر هالووین!

خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم

خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم

ثروت شاهرخ استخری از کجا آمده

اطلاعات دقیقی از منابع مالی سلبریتی ها نیست و همه ی صحبت ها در اینباره با توجه به آن بخشی از کسب و کارشان است که خودشان به مردم نشان می دهند. شاهرخ استخری فعال حوزه جواهرات و طلا است و بیشتر درآمد او از همین راه است. البته اخیرا همسر او سپیده بزمی پور هم در زمینه بلاگری فعالیت دارد و قطعا درآمد قابل توجهی کسب می کند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم

پیام همسر شاهرخ استخری به خواهر شوهرش

سپیده بزمی پور همیشه سعی دارد رابطه خود و خواهر شوهرش را خیلی خوب نشان دهد. این را می توان از تصاویر و فیلم هایی که خطاب به او منتشر می کند و قربون صدقه او می رود فهمید. او خطاب به نیلوفر استخری نوشته : تو مهربونترین نیلوی دنیایی... تو معنی واقعی عشق و زندگی‌... تو پر از شور و شوق و هیجانی... تو با ورودت همه جارو رنگی میکنی... خنده رو لب ادما میاری... صدای خنده‌هات همه جا میپیچه و زندگی ادما خوشگل میشه... تو تو روزای سخت خود خود ارامشی... تو دستات پر از معجزس و هر نوازشت هزارتا خستگی از تن ادم در میاره... تو صادق‌ترین و ساده‌ترین عمه گرگه‌ای که میتونه تو دنیا وجود داشته باشه... تو اونی هستی که همیشه هوای همه‌رو داره و هیچوقت چیزی یادش نمیره... تو اونی هستی که دونه دونه‌ی حرفای ادما برات ارزشمنده و با دقت بهشون گوش میکنی...

خانه حسرت برانگیز همسر شاهرخ استخری + فیلم

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 3.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید