مجسمه بی لباس آقا و خانم نوید محمدزاده و فرشته حسینی ! / چقدر حاشیه؟!


مجسمه بی لباس  آقا و خانم نوید محمدزاده و فرشته حسینی ! / چقدر حاشیه؟!

رکنا: نوید محمدزاده از آن جایی که به موارد بی معنا اما خاص بسیار علاقه مند است اینبار با دو مجسمه برای فرشته او را سورپرایز کرد.

نوید محمدزاده از بازیگران با استعداد سینما می باشد که شاید نوید محمدزاده را بتوان سوپراستار این روزهای سینما هم دانست. نوید محمدزاده همسر فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است که پس از کلی عشق و عاشقی رسما عقد کردند. فرشته حسینی و نوید محمدزاده از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند. نوید محمدزاده از روحیه ای جالب برخوردارند از نوع استایل تا سلایقشان، که قطعا همین موارد باعث نزدیک شدن این دو به هم شده است.

مجسمه بی لباس  آقا و خانم نوید محمدزاده و فرشته حسینی ! / چقدر حاشیه؟!

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!!

نوید محمدزاده از معدود بازیگران سرشناسی است که همیشه در جشنواره ها و فضاهای مختلف از تیپ و لباس های کاملا متفاوت استفاده کرده و سعی بر به وجود آوردن سبکی جدید برای خود نیز داشته است. محمدزاه را طبق نظرسنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی نامیده اند. وی در بازیگری استعداد بالایی دارد و البته طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده به خصوص از زمانی که فرشته را گرفت!

مجسمه بی لباس  آقا و خانم نوید محمدزاده و فرشته حسینی ! / چقدر حاشیه؟!

زیرا از نظر خیلی ها نوید حیف شده و نباید با دختری از اصالت افغان ازدواج میکرد! قطعا حرف های پشت سر فرشته همسرش را نیز آزرده خاطر میکند اما تا به حال حرفی به میان نیاورده که هیچ هر بار پشتیبان فرشته نیز است.

مجسمه بی لباس  آقا و خانم نوید محمدزاده و فرشته حسینی ! / چقدر حاشیه؟!

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت