800 برنامه مختلف در هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود


800 برنامه مختلف در هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود

سنندج‌ - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: بیش از 800 برنامه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ایام هفته گرامیداشت بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ حسن عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرن اظهار داشت: اتوزیع بسته های بهداشتی و کمک های مومنانه، توزیع نان مهربانی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پایگاه بسیج، پویش نذر خون، اعزام اکیپ پزشکی و راه اندازی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در یکی از محلات حاشیه شهر از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه امسال هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۸ آبان ماه آغاز می شود و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت، افزود: برای پاسداشت این ایام ۳۰ عنوان برنامه حقیقی و ۲۴ عنوان برنامه در فضای مجازی تعریف شده است که بیش از ۸۰۰ ریزبرنامه را شامل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: بیش از ۹۰ درصد برنامه های چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در سطح پایگاه ها و کاملا مردمی برگزار می شود.

وی افزود: مشاوره خانوادگی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانواده در روستای «آساوله»، طرح همگام با کشاورز، میزخدمت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان است.

سرهنگ عسکری ادامه داد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش های اسلامی است بنابراین در این راستا برنامه های متعددی نیز در فضای مجازی تدوین شده است و هشتک های « من یک سلیمانی هستم» و «بسیج پاره تن مردم است» در طول این هفته به صورت گسترده توسط بسیجیان بازنشر خواهد یافت.

وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت محمدی و سرکشی از خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.

سرهنگ عسکری اضافه کرد: این تشییع باشکوه نشان می دهد مردم ما وفادار به انقلاب و آرمان های شهدا از جمله این شهید عزیز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...