فیلم گل ها و مهارت های ژان کارلوس هافبک مدنظر استقلال


فیلم گل ها و مهارت های ژان کارلوس هافبک مدنظر استقلال

رسانه های برزیلی خبر داده اند که باشگاه استقلال همچنان به دنبال جذب ژان کارلوس ویسنته ستاره تیم نائوچیکو برزیل است.

دو هفته پیش بود که رسانه های برزیلی مدعی شدند استقلال پیشنهاد برای جذب ژان کارلوس ویسنته ستاره تیم نائوچیکو در سری B برزیل ارسال کرده است. پیشنهادی که توسط این بازیکن رد شده بود و حالا ژوائو دی آندراده خبرنگار وب سایت ge.globo مدعی شده که آبی های پایتخت در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن هستند.

این رسانه به نقل از دیویدسون اندروز مدیر برنامه های این بازیکن نوشته است که پیشنهاد آبی های پایتخت می تواند باعث ترغیب این بازیکن به جدایی شود. ژان کارلوس در ماه های ژوئن و جولای، بهترین بازیکن سری B برزیل بوده و موثرترین بازیکن این رقابت ها نیز محسوب می شود. او در این فصل طی ۳۳ بازی در لیگ برزیل، ۱۱ گل زده و ۹ پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

نائوچیکو درگیر انتخابات برای تعیین مدیرعامل خود است و این مسئله ممکن است باعث جدایی ستاره خط میانی آنها شود. این رسانه در ادامه گزارش خود آورده است: ژان کارلوس در تیررس استقلال از ایران قرار گرفته است. او یکی از مهمترین بازیکنان نائوچیکو در سه فصل اخیر و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برزیل است. مدیربرنامه های این بازیکن می گوید که او نمی تواند منتظر برگزاری انتخابات بماند تا برای آینده اش برنامه ریزی کند.

منبع: ورزش3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرهاد مجیدی رقیب گل‌محمدی شد