معاون عملیات ناجا از محل درگیری اشرار شرق کرمان دیدن کرد


معاون عملیات ناجا از محل درگیری اشرار شرق کرمان دیدن کرد

کرمان-ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: معاون عملیات ناجا امروز(پنجشنبه) از محل وقوع درگیری تکاوران پلیس با اشرار مسلح در شرق این استان دیدن کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالعلی روانبخش ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید ستوان دوم احسان شیرخانی در شهرستان بم افزود: سردار ساجدی نیا معاون عملیات ناجا کشوری به همراه فرمانده انتظامی استان از محل درگیری ۲ شب پیش در دشت سمسور شرق استان دیدن و ابعاد موضوع را رصد و بررسی کردند.

درگیری تکاوران پلیس با اشرار مسلح موادمخدر از عصر سه شنبه این هفته شروع شد و تا فردای آن ادامه داشت که در نتیجه آن سه تن از عوامل انتظامی به شهادت رسیدند و ۶ تن نیز مجروح شدند که حال عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.

آنطور که مسئولان انتظامی کرمان اعلام کرده اند در این درگیری ۲ تن از اشرار سابقه دار منطقه نیز به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و تجهیزات به دست آمد.

معاون عملیات ناجا از محل درگیری اشرار شرق کرمان دیدن کرد

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان در ادامه سخنان خود در جمع مردم بم اظهارداشت: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند زیرا برقراری امنیت خطر قرمز ماست و برای حفظ آن از نثار جانمان هم دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: پدر بزرگوار شهید شیرخانی نیز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و باید تبریک گفت که چنین فرزندی را تربیت کردند؛ به گفته سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تا کسی شهید نباشد، شهید نمی شود.

جانشین انتظامی استان کرمان آمار شهدای ناجا این استان از ابتدای امسال در مصاف با سارقان مسلح و اشرار را ۹ نفر اعلام و بیان کرد: هفت تن از این شهدا کادر و ۲ تن نیز سرباز وظیفه بودند.

به گفته وی سه تن از شهدای کادر انتظامی از جنوب استان و چهار نفر نیز از اهالی شرق استان کرمان بوده اند.

شهدای تکاور گمنام هستند

وی توضیح داد: شهدای تکاوری ما گمنام تر از دیگران هستند و این سه شهید از بهترین های نیروی انتظامی بودند که تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردیم.

سرهنگ روانبخش گفت: استان کرمان ۴۴ هزار کیلومتر کویر دارد و مجموعه نیروی انتظامی برای برای حفظ امنیت مردم باید مرتب کویر را رصد کند وگرنه این امنیت خدشه برمی دارد.

معاون عملیات ناجا از محل درگیری اشرار شرق کرمان دیدن کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در شهرستان بم در پایان این مراسم بیانیه ای توسط همسر شهید شیرخانی قرائت و پس از اقامه نماز بر پیکر پاک شهید، تشییع پیکر شهید مدافع امنیت به صورت خودرویی تا بهشت زهرای بم انجام شد.

سردار مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان و سرباز مدافع وطن امیر حسین خدادادی دیگر شهیدان درگیری اخیر ناجا در شرق استان کرمان بودند که پیکر آنان در زادگاهشان در شهرهای ماهان و بافت استان کرمان امروز خاکسپاری شد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک