دختران ملی‌پوش هندبال در اردوی شاهرود به 80 درصد آمادگی رسیدند


دختران ملی‌پوش هندبال در اردوی شاهرود به 80 درصد آمادگی رسیدند

شاهرود - ایرنا - سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: دختران هندبالیست در نهمین اردوی تمرینی یک هفته‌ای تیم ملی در شاهرود به مرز آمادگی 80 درصدی رسیدند.

مریم رضاییان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی تمرینی یک هفته ای تیم ملی هندبال دختران نوجوان که از ۲۱ آبان ماه در شاهرود آغاز شد، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در این دوره از اردو ۲۳ بازیکن از سراسر کشور حضور داشتند، اظهار داشت: هدف از برپایی این اردو تکمیل تاکتیک های تدافعی و حمله بود که به آن دست یافتیم.

رضاییان با اشاره به اینکه دور بعدی اردوی تمرینی در آذرماه و به احتمال زیاد در تهران برگزار می شود، ابراز داشت: یکی از عواملی که موجب شد تا به آمادگی کامل دست نیابیم، نبودن ۲ بازیکن اصلی تیم به دلیل مصدومیت بود.

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان با تقدیر از تلاش مسوولان شاهرود برای برپایی اردوی تمرینی ، افزود: این اردو در سالن های شهید اکبری و پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه نرگس ساغری، سحر ابراهیمی و صبا میرحاج ، ورزشکاران استان سمنان هم در این اردوی تمرینی حضور داشتند، اظهار داشت : خدیجه قانع سرمربی ، فاطمه محمدخانی مربی، ندا اسدی فیزیوتراپ و غلام علی اکبری هم مدیر فنی تیم هستند.

مسابقات قهرمانی آسیا بهمن ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

هفتمین اردوی تیم ملی هندبال دختران نیز شهریورماه امسال در شاهرود برگزار شد.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج