192 نفر در کاروان بازیهای پاراآسیایی بحرین حضور دارند


192 نفر در کاروان بازیهای پاراآسیایی بحرین حضور دارند

مشهد- ایرنا- عضو هیات رییسه کمیته پاراالمپیک گفت: کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین 192 عضو شامل ورزشکار، مربی، داور، کادر فنی و همراه دارد.

هادی رضایی روز پنجشنبه در آیین بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی خراسان رضوی در مشهد افزود: ۱۲۴ نفر از این تعداد، ورزشکار و بقیه شامل کادرفنی، همراه و عوامل اجرایی کاروان ایران هستند.

وی به سهم ۱۹ نفری خراسان رضوی در این کاروان اشاره کرد و گفت: این افتخاری است که ۱۰ درصد کاروان پاراآسیایی جوانان کشورمان از خراسان رضوی است، این روند می تواند شروع خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان این استان باشد.

عضو هیات رییسه کمیته پاراالمپیک ایران گفت: با جو خوب ورزشی که در خراسان رضوی ایجاد شده است امیدواریم ورزشکارن پاراآسیایی استان با دست پر به کشور برگردند.

رضایی گفت: امید است در شرایط کنونی خلاء افتخارات ورزشی استان که طی چند سال گذشته ایجاد شده است، چه در حوزه ورزش افراد سالم و چه ورزش توان‌یابان پر شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه کمبودهای مالی اداره کل و هیات جانبازان و معلولان استان مطلع هستیم و از اینکه آنان توانستند این ورزشکاران را برای حضور در رقابتهای پاراآسیایی آماده کنند، از آنان سپاسگزاریم.

۱۹۲ ورزشکار جوان، مربی و همراه در قالب تیم های ملی شنا، گلبال، پاراتنیس، دوومیدانی نابینایان و پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان از ایران در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ حضور دارند.

ورزشکاران زیر ۲۳ سال کشورهای آسیایی از تاریخ ۹ تا ۲۱ آذرماه در ۲ بخش زنان و مردان در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین شرکت می‌کنند.

تاکنون سه دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان طی سال‌های ۲۰۰۹ در ژاپن، ۲۰۱۳ در مالزی و ۲۰۱۷ در امارات برگزار شده و کشورمان با حضور در هر سه دوره در تمام دوره‌ها موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟