دولت برای رفع مشکلات معیشتی از همه فرصت‌ها استفاده می‌کند


دولت برای رفع مشکلات معیشتی از همه فرصت‌ها استفاده می‌کند

قم - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: دولت سیزدهم با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و در این مسیر همه فرصت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد استفاده قرار می‌دهد. 

به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب در دیدار تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع)، ایجاد فضای امید در مردم بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تلاش در راستای حل مشکل‌های مردم و موفقیت در حوزه سلامت را مورد اشاره قرار داد.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر (عج) با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی، تحرک‌های دشمنان را زیر نظر دارند گفت: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند و هوشمندی و هوشیاری عمومی همواره راه پیروزی و سرافرازی بوده است.

اهداف استکباری دشمن در منطقه ناکام مانده است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این دیدار گفت: دشمن امروز در منطقه با شکست‌های مختلف روبه‌رو شده و در رسیدن به اهداف و توطئه‌های استکباری خوار و ذلیل شده است.

آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: باید با هم افزایی و تعامل و شناخت مسائل، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی کنیم و مانع نفوذ شویم.

وی افزود: باید برای حل مشکل‌ها با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی روز پنج شنبه وارد قم شد.

خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که وزیر اطلاعات در این سفر قرار است علاوه بر شرکت در جلسه معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان قم، با تنی چند از علما و مراجع نیز دیدار و گفت و گو کند.

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهر مقدس قم سفر و با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز