گام دوم امداد به زلزله زدگان هرمزگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام


گام دوم امداد به زلزله زدگان هرمزگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

سلیمانی گفت: رسیدگی به مناطق زلزله زده استان هرمزگان وارد گام دوم کمک رسانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص آغاز فاز دوم کمک رسانی در هرمزگان گفت: با دستور ریاست محترم ستاد اجرایی مبنی بر پیگیری مستمر تا رفع مشکلات آسیب‌دیدگان زلزله ضمن اعزام محموله اقلام امدادی در مرحله دوم کمک‌رسانی، گروه های جهادی برای توزیع این اقلام در بین آسیب‌دیدگان به شکل گسترده‌تری سازماندهی مجدد شدند.

سلیمانی در خصوص کمک های امدادی ارسال شده در گام دوم گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع کرونا در بین آسیب‌دیدگان و حساسیت سلامت مردم در این مرحله کاروان سلامت احسان با تجهیزات دارویی و پزشک به همراه کیت های تشخیص کرونا به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی همچنین در توضیح دیگر اقلام امدادی این محموله ارسالی افزود: پتو، چادر امدادی و موکت جهت اسکان موقت زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شده است و مجموعه ارزش این اقلام امدادی ارسال شده به ۲ میلیارد تومان می رسد.

مدیرعامل بنیاد احسان از ارزیابی پلاک به پلاک مناطق اسیب دیده نیز خبر داد و گفت: گروههای همکار بنیاد احسان با ورود به منطقه و بررسی دوباره مناطق آسیب دیده اکنون در حال ارزیابی خسارات بجا مانده از زلزله به صورت پلاک به پلاک هستند تا اگر مواردی در دور اول ارزیابی دیده نشده است بررسی شود.

لازم به ذکر است بنیاد احسان از ابتدای زلزله هرمزگان در منطقه حضور داشته و ضمن ارسال اقلام امدادی مانند بسته های معیشتی ۷۲ ساعته و چادر امدادی به خدمت رسانی به مردم آسیب دیده مشغول بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !